AndreaANC700 waar bestellen? America goedkoop, $45 shipping

Pagina: 1
Acties:

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 17:18
Ik wil een headset (koptelefoon met microfoon) kopen. Mijn oog is gevallen op: Andrea ANC700. Afhankelijk van de prijs wil ik ook de Andrea USB adapter erbij.

Deze combinatie kost in Amerika $105.
1 Andrea ANC700 64.95$
1 Andrea USB Adapter 39.95$
shipping Int'l Economy 45.00$ :( })

In België is deze koop voor ongeveer €156. Excl. vervoer.
In NL niet verkrijgbaar!

Gezien het enorme verschil tussen de prijs in Amerika en België en de belachelijke hoge vervoerskosten van Amerika naar Nederland is mijn vraag van jullie:
Waar kan ik deze producten het beste bestellen, zo goedkoop mogelijk (dus ook geen $ 45 vervoerskosten)? Een beetje service qua garantie zou ook prettig zijn.

Iemand een idee?

Alvast bedankt, :)
Pmeter

• pmeter
Niemand een antwoord?

Misschien een meer algemene vraag: in Amerika zijn computerproducten veel goedkoper dan in Nederland. De hoge vervoerskosten ($ 45) maken dit echter volledig ongedaan. Is er een manier (wellicht een ander land) om computerproducten goedkoop, zonder belachelijk hoge vervoerskosten, te krijgen? En hierbij doel ik niet op de illegale markt ;)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:10
vergeet trouwens de BTW niet, wanneer je dingen koopt in de states.
komt dus nog zo'n 19% over zowel de items als de vervoerskosten :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• pmeter
Bedoel je bij de invoering naar Nederland? Ik ook weleens gehoord dat bedrijven dan op het pakketje "gift" zetten, dan hoeft er geen belasting betaald te worden. >:)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:10
maar dan zit je qua verzekering een beetje lastig.
Verder is 45$ aan verzendkosten voor een gift een beetje raar en ik denk niet dat de douane er in zal trappen.
Van kennissen heb ik wel eens gehoord dat dat namelijk ook met post aan hun zo gedaan werd (en dat was ook echt een gift) en toen ging de douane een gooi doen naar de waarde. Resultaat was een BTW-aanslag die hoger was dan de nieuwprijs van het artikel en een hoop gerotzooi om die aanslag ongedaan te maken.

Ik zou 'm gewoon in België halen, of een kennis mee laten nemen.

Ikzelf zit nu ook met een soortgelijk iets op m'n werk. Productiekosten van een artikel hier is 0,90€ en in indonesië 0,48€. Voor 10000 stuks kan het voor mij uit om het zelf op te gaan halen, maar hoe zit dat met BTW etc.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
En Duitsland? http://www.hantz.com/ASP/...ID=772&m=1&s=andrea&CID=0 82.80 euro
Maar weet niet hoe het zit met shipping...... Heb alleen even snel gezocht met google.de naar andrea anc 700
Pagina: 1