Toon posts:

Iiyama standby?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Iiyama HM903DT Vision Master Pro 454, 2 dagies nieuw.
Wat ik me afvraag is hoe ik de monitor standby kan zetten terwijl de computer gewoon aanstaat.
Er zal vast wel een door de fabrikant ingestelde tijdslimiet instaan waardoor de monitor op een gegeven moment vanzelf standbij gaat, maar ik wil dit graag zelf bepalen.
Ik kan hier tevens niks over vinden in de handleiding.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
In windows kun je gewoon aangeven na hoeveel minuten een monitor in standby moet gaan :)

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Start > Instellingen > Configuratiescherm > Energiebeheer > Beeldscherm uitschakelen :)

Verwijderd

Problem solved in 4 minuten, nieuw record :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ernaar gezocht ja, maar ik kan het niet vinden, ik heb met name onder Windows->Display Properties gekeken. Ik dacht eerst dat het de hibernate optie was, maar deze sluit je computer oo kaf.

[Edit]
Vergeten te refreshen ;) thx!

problem solved

Verwijderd

Topicstarter
Nu "the problem" toch al zo snel opgelost is, wil ik graag even weten waar ik de juiste drivers kan downloaden. De Nederlandse Iiyama site kan namelijk niet worden geopend (http://www.Iiyama.nl). Vervolgens ga ik naar de amerikaanse site, en daar wordt verteld dat de drivers alleen voor de monitoren zijn die in amerika zijn gekocht. Dus nu twijfel ik of ik deze wel gewoon kan downlaoden :s

Verwijderd

---> willekeurige zoekmachine.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.