Heart smilie

Pagina: 1
Acties:

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Nee das verboden ! :?

Je bedoelt dat ie op een andere website gebruikt word ?

Op de site staat dit:
© iemand anders / dit is puur een verzameling

Lijkt me niet voldoende :? Dacht trouwens ook dat die O+ alleen voor GOT en Fok! was.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

iedereen weet altijd dat in de FAQ staat dat het niet mag, maar niemand weet dat er onder staat dat als je het aantreft dat je een MAILTJE moet sturen en geen LA-topic openen...

Er staan trouwens wel aardig wat goeien tussen :D
Afbeeldingslocatie: http://smilies.heerenvanh7.nl/smilies/wall-wink.gifAfbeeldingslocatie: http://smilies.heerenvanh7.nl/smilies/oh-shit.gif

• 4Real
Pizzaman schreef op 14 september 2002 @ 18:45:
Nee das verboden ! :?

Je bedoelt dat ie op een andere website gebruikt word ?
hij heeft gewoon geript en gebruikt het nu zow dat je die smilie kan gebruiken voor alles en nog wat

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Smiley-credits en gebruiksregels
Kom je een site tegen waar deze smilies worden gebruikt, en vermoed je dat niet (volledig) aan de bovenstaande voorwaarden voldaan is, meld dat dan alsjeblieft per e-mail (aan hgas@tweakers.net) en niet in Lieve Adjes.

• 4Real
m-m schreef op 14 september 2002 @ 18:46:
iedereen weet altijd dat in de FAQ staat dat het niet mag, maar niemand weet dat er onder staat dat als je het aantreft dat je een MAILTJE moet sturen en geen LA-topic openen...
email heb ik al lange tijd geleden gestuurd, smilie staat er nog steeds

• 4Real
tjek dan ff die email en doe er wat aan, ik heb al email naar gestuurd :{

Verwijderd

Klopt, O+ mag zeker niet..
Het gebruik van O+ is slechts voorbehouden aan Tweakers.net en Fokzine, aangezien deze smiley speciaal voor iemand gemaakt is (mensen van de oude garde weten vast wel wie). De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan bovengenoemde punten, je geheel ter beschikking.

• 4Real
[lulligheid asslicking mode]

hij staat er nogsteeds :{

[/lulligheid asslicking mode]

Verwijderd

4Real schreef op 25 september 2002 @ 22:10:
[lulligheid asslicking mode]

hij staat er nogsteeds :{

[/lulligheid asslicking mode]
Ik dacht dat jij een IPBAN voor heel got en tweakers had gekregen? :+

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:58

ripexx

bibs

Ik denk dat GOT / T.net er wel mee bezig is maar dat dit soor zaken nu eenmaal wat tijd vergen. Ook is het zo dat zij deze dienen te verwijderen op verzoek van T.net en anders zal T.net stappen moeten ondernemen. Verder is dit een zaak van hga's, adviseurs en mt. Dus als je meer wil weten mail naar hgas at tweakers.net, succes.

buit is binnen sukkel

Verwijderd

Zowiezo vraag ik me af waarom je meer zou willen weten... Uiteindelijk heb je er als user na een melding weinig meer mee te maken. Je bent geen gedupeerde, en hoewel we de melding waarderen, is de afhandeling ervan in principe een zaak van tweakers.
Pagina: 1