I am a rock, I am an Island, and a rock feels no pain and an Island never cries
Stille voedingen zijn bijvoorbeeld Enermax of Zalman voedingen. Voor de kast kan je kijken naar bijvoorbeeld een Chieftec, veel ruimte en een hele handige deur aan de zijkant. En doordat ze gemaakt zijn van redelijk dik staal (
) zijn ze ook nog eens behoorlijk geluidsisolerend. Deze heb ik en ik ben er erg blij mee
Verwijderd
Het is maar net hoeveel je eraan kwijt wilt zijn... Als je er een beetje veel geld aan kwijt wil zijn zou ik voor deze gaan www.recom.nl
De resellers van die chieftec kasten in Belgie en Nederland verkopen die kasten al inclusief standaard voeding zo te zien, das wel jammer.
Heb jij er overigens ook extra fans in laten bouwen? en blijft het desondanks toch aangenaam stil?
grtz,
B.
Heb jij er overigens ook extra fans in laten bouwen? en blijft het desondanks toch aangenaam stil?
grtz,
B.
I am a rock, I am an Island, and a rock feels no pain and an Island never cries
Er zijn ook genoeg winkels die de kast zonder voeding leveren (ik heb jem hier gehaald). En als je er een aantal fans inzet op 7v of zelfs 5v ipv de normale 12v is het heel aardig stil
In mijn Chieftec zit gewoon een 340 watt chieftec voeding, en die trekt inmiddels behoorlijk wat hardware (5 hdds, cdrw, dvd, XP2000+, 512DDR, Radeon 8500, Terratec 6pack 5.1, Firewire , ATA controller, netwerkaartje en er hangt nog een USB optical mouse aan) en gaat zonder problemen. dus zo slecht is die voeding niet.
Pagina: 1