welke casing + voeding?

Pagina: 1
Acties:

• barteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Hallo,

Ik heb een nieuw moederbord: Asus p4t533 + Raid + 256 pc4200 geheugen gekocht en een nieuw processor: Intel P4 2.53 Ghz.

Ik heb enkel nog een goede casing + bijpassend voeding nodig.

Liefst een erg ruime casing zodat ik makkelijk bij al m'n componenten kan en ook een casing die voor goede koeling zorgt, want bovenstaande zal nogal wat warmte produceren.

Verder is het ook belangrijk dat het een STIL systeem wordt. Dus een voeding die zo min mogelijk geluid maakt, maar de boel wel draaiende houdt. :*)

suggesties??

thanx

B.

I am a rock, I am an Island, and a rock feels no pain and an Island never cries

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Stille voedingen zijn bijvoorbeeld Enermax of Zalman voedingen. Voor de kast kan je kijken naar bijvoorbeeld een Chieftec, veel ruimte en een hele handige deur aan de zijkant. En doordat ze gemaakt zijn van redelijk dik staal ( :? ) zijn ze ook nog eens behoorlijk geluidsisolerend. Deze heb ik en ik ben er erg blij mee :)

Verwijderd

Het is maar net hoeveel je eraan kwijt wilt zijn... Als je er een beetje veel geld aan kwijt wil zijn zou ik voor deze gaan www.recom.nl

• barteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
De resellers van die chieftec kasten in Belgie en Nederland verkopen die kasten al inclusief standaard voeding zo te zien, das wel jammer.

Heb jij er overigens ook extra fans in laten bouwen? en blijft het desondanks toch aangenaam stil?

grtz,

B.

I am a rock, I am an Island, and a rock feels no pain and an Island never cries

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er zijn ook genoeg winkels die de kast zonder voeding leveren (ik heb jem hier gehaald). En als je er een aantal fans inzet op 7v of zelfs 5v ipv de normale 12v is het heel aardig stil :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In mijn Chieftec zit gewoon een 340 watt chieftec voeding, en die trekt inmiddels behoorlijk wat hardware (5 hdds, cdrw, dvd, XP2000+, 512DDR, Radeon 8500, Terratec 6pack 5.1, Firewire , ATA controller, netwerkaartje en er hangt nog een USB optical mouse aan) en gaat zonder problemen. dus zo slecht is die voeding niet.
Pagina: 1