--ROT MAAR LEKKER OP
--
Die eerste link die doet het niet.
Maar die 2e link kan ik wel begrijpen opzich.
Het is daar namelijk zo dat je voor de 3e keer zegt wat al is gezegd.
En jij bent ook 1 van die "Tweakers" hoor.
Het is daar namelijk zo dat je voor de 3e keer zegt wat al is gezegd.
En jij bent ook 1 van die "Tweakers" hoor.

Verwijderd
Moet je maar dat topic maar gelijk in LA posten want daar hoort het thuis
Niemand anders dan jij of crew kan reageren in dat topic. Hier kan iedereen dat
[AirWolf]: eerste topic is een door mij gesloten SM topic over een SM topic betreffende een door een user als Flame aangemerkte post van elliebellie (volg je het nog). Die heb ik gesloten omdat elliebellie die flame ge-edit had
Dit LA topic is nav het sluiten van een SM topic dat elliebellie opende nav. dat SM topic
Niemand anders dan jij of crew kan reageren in dat topic. Hier kan iedereen dat
[AirWolf]: eerste topic is een door mij gesloten SM topic over een SM topic betreffende een door een user als Flame aangemerkte post van elliebellie (volg je het nog). Die heb ik gesloten omdat elliebellie die flame ge-edit had
Dit LA topic is nav het sluiten van een SM topic dat elliebellie opende nav. dat SM topic
Dat zal wel een afgehandeld (=voor andere users niet meer leesbaar) SeM-topic zijn[Airwolf] schreef op 14 september 2002 @ 18:34:
Die eerste link die doet het niet.
Kijk voor de grap eens naar de tijden die boven de posts staan. De kans dat user 'elliebellie' alleen de startpost las, en toen ze haar reply postte de andere er al stonden zonder dat ze dat wist, is vrij groot. Edit: Maar na de replies (die er dus ook nog niet stonden toen ik dit typte) te hebben gelezen begrijp ik dat het dus niet op het na-praten van andere users slaat.Het is daar namelijk zo dat je voor de 3e keer zegt wat al is gezegd.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Euh.
Daar is de mooie optie: "Bekijk bericht" voor. Als je daarmnee je reactie reviewd en pas plaatst alstie goed is, is er niks aan de hand
Daar is de mooie optie: "Bekijk bericht" voor. Als je daarmnee je reactie reviewd en pas plaatst alstie goed is, is er niks aan de hand
Sorry, daar had ik overheen gekeken.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:36:
[...]
ik was net te laatmaar ja dat kunnen jullie niet begrijpen
Ik ging namelijk opzoek naar een verklaring waarom er een sm over geopent zou kunnen zijn.
En JA dat begrijp ik echt wel hoor.

Verwijderd
Sorry maar dat is een opmerking die niet waar en oneerlijk is. Ik ben altijd objectief: dat moet ik ook zijn als moderator.
Nog sterker: ik heb jouw eerste post gezien en die was niet aardig
Nog sterker: ik heb jouw eerste post gezien en die was niet aardig
Jij bent ook niet objectief, dus waarom zou Itsnows niets mogen zeggen?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:42:
itsnows :wil jij hier gelieve niet meer reageren je bent niet meer objectief in dit topic als moderator
Besides, hij heeft toch alleen een offtopic SeM-topic gesloten omdat dat was afgehandeld? Of heeft hij er meer mee te maken?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
elliebellie:
Weet je waarom het hier op het forum zo enorm streng is (ik vind het meevallen maargoed). Omdat er hier _veel_ mensen rondlopen.
Zowieso vind ik dat je je niet moet drukmaken over een melding die somehow jouw aangaat die in SM wordt neergezet. 't is 'maar' een gebruiker die die melding doet namelijk.
Het is nog altijd een moderator die de final beoordeling maakt. Zowieso maak ik me noit zo druk over 'niets-toevoegende-opmerkingen' als een omerking van dienzelfde aard vlak daarvoor is gemaakt en het dus aannemelijk is dat 'jij' die opmerking niet hebt kunnen zien omdat je op dat moment net je eigen reply aan het tikken was.
Over de vermeende flame: Ik hebbum niet gezien dus kan ik daar niks over zeggen. Wel kan ik hetvolgende advies meegeven:
Voordat je op "Verstuur bericht" klik is het raadzaam eens (een paar keer) bekijkberciht te doen. Juist omdat GoT zo groot is zal een niet al te lekkere replie al snel door veel mensen zijn gelezen die misschien terwijl jij aan het editten bent er alweer op repliën.
Je hebt het dus ook zelf in de hand
Dat GoT groot is is best leuk enzo, maar er zitten dus ook best nadelen aan.
Overigens: Kun je es een beetje aan de layout van je reacties gaan tweaken. Zeker als ze lang zijn issut best moeilijk te volgen
Weet je waarom het hier op het forum zo enorm streng is (ik vind het meevallen maargoed). Omdat er hier _veel_ mensen rondlopen.
Zowieso vind ik dat je je niet moet drukmaken over een melding die somehow jouw aangaat die in SM wordt neergezet. 't is 'maar' een gebruiker die die melding doet namelijk.
Het is nog altijd een moderator die de final beoordeling maakt. Zowieso maak ik me noit zo druk over 'niets-toevoegende-opmerkingen' als een omerking van dienzelfde aard vlak daarvoor is gemaakt en het dus aannemelijk is dat 'jij' die opmerking niet hebt kunnen zien omdat je op dat moment net je eigen reply aan het tikken was.
Over de vermeende flame: Ik hebbum niet gezien dus kan ik daar niks over zeggen. Wel kan ik hetvolgende advies meegeven:
Voordat je op "Verstuur bericht" klik is het raadzaam eens (een paar keer) bekijkberciht te doen. Juist omdat GoT zo groot is zal een niet al te lekkere replie al snel door veel mensen zijn gelezen die misschien terwijl jij aan het editten bent er alweer op repliën.
Je hebt het dus ook zelf in de hand
Dat GoT groot is is best leuk enzo, maar er zitten dus ook best nadelen aan.
Overigens: Kun je es een beetje aan de layout van je reacties gaan tweaken. Zeker als ze lang zijn issut best moeilijk te volgen
Verwijderd
ik raad je aan om got te verlaten en fok te bekijken want op got zitten echt een heleboel contactgestoorde luiVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:59:
[...]
je hebt hem helemaal niet gezien je zit nu te bluffen![]()
![]()
maar ik vind het gewoon niet leuk als iemand gelijk 10 sec later een sm topic heeft geopend. heeft hij zeker sm melder en dan kan hij lekker weer status krijgen![]()
ik vind dat sm afgeschraft moet worden en dat je een bericht naar de desbetrefende mod stuurwant dit is echt niet leuk meer. of dat je een sm krijgt die alleen moderators kunnen zien. want ik vind het niet leuk als iedereen denkt dat ik een flamer bent

Beg your pardon ?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:02:
Zowieso maak ik me noit zo druk over 'niets-toevoegende-opmerkingen' als een omerking van dienzelfde aard vlak
je hebt nooit verkeert geschreven gebruik eerst eens bekijk bericht
Ja, en ? ?
Een typo is een marginaal verschil in een reactie. Iig heel wat anders dan een reactie die als flame over komt die zodanig wordt omgegooit dat de flame verdwijnt.
Ennuh, misschien is het practischer als je op de inhoud van m'n reactie ingaat ipv een beetje lopen mierenneuken. If not is de zin van deze thread namelijk komen te vervallen aangezien ik inga op je topicstart. Als jij daar dan niet verder op kan of wil ingaan zie ik geen nut meer in deze thread.
Een typo is een marginaal verschil in een reactie. Iig heel wat anders dan een reactie die als flame over komt die zodanig wordt omgegooit dat de flame verdwijnt.
Ennuh, misschien is het practischer als je op de inhoud van m'n reactie ingaat ipv een beetje lopen mierenneuken. If not is de zin van deze thread namelijk komen te vervallen aangezien ik inga op je topicstart. Als jij daar dan niet verder op kan of wil ingaan zie ik geen nut meer in deze thread.
[ Voor 0% gewijzigd door Jaymz op 14-09-2002 19:18 . Reden: herformulering ]
Verwijderd
elliebellie: dat je een gedeelte van je post wilt veranderen kan ik inkomen.
Maar niet een complete post of de strekking/gedachte van een post
edit: ik zal jaymz dit laten afhandelen. Dit typt niet alleen sneller maar ook meer
edit: ik zal jaymz dit laten afhandelen. Dit typt niet alleen sneller maar ook meer
Verwijderd
vanuit welk deel van nederland kom jijJaymz schreef op 14 september 2002 @ 19:11:
Ja, en ? ?
Ennuh, misschien is het practischer als je op de inhoud van m'n reactie ingaat ipv een beetje lopen mierenneuken. If not is de zin van deze thread namelijk komen te vervallen aangezien ik inga op je topicstart . Als jij daar dan niet verder op kan of wil ingaan zie ik geen nut meer in deze thread.

mietjuh..... je zit zeker te geilen op elliebellie of nietVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:12:
elliebellie: dat je een gedeelte van je post wilt veranderen kan ik inkomen.
misschien is het wel leuk als wij het originele bericht kunnen zien om in te schatten of het flame-gehalte nou echt erg hoog was
Eej, Multisync. Wat een surprise dat je gejoined hebt in deze thread.
Ik moet zeggen dat het best unexpected is. Maar m'n suspections zijn wel weer wat stronger geworden. Keep continuing op deze way, dat zal je good doen
(let maar niet op mij ik ben toch gek....)
Ik moet zeggen dat het best unexpected is. Maar m'n suspections zijn wel weer wat stronger geworden. Keep continuing op deze way, dat zal je good doen
(let maar niet op mij ik ben toch gek....)
Verwijderd
Multisync: zodra JIJ 100% korrekt nederlands post mag je iemand anders bekritiseren. Ik vind dat je te ver gaat met die opmerking. Mocht je niets toe te voegen hebben aan het onderwerp post dan niets.
edit: ik val niet op jongens.
Verwijderd
elliebellie : denk eerst zelf na voordat je een topic opent!cuora schreef op 14 september 2002 @ 19:23:
misschien is het wel leuk als wij het originele bericht kunnen zien om in te schatten of het flame-gehalte nou echt erg hoog was
het is correctVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:25:
Multisync: zodra JIJ 100% korrekt nederlands post mag je iemand anders bekritiseren. Ik vind dat je te ver gaat met die opmerking. Mocht je niets toe te voegen hebben aan het onderwerp post dan niets.
volgens mij is het een vrouwtjesmens dus dat zit wel goed dan hèVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:25:
Verwijderd
cuora schreef op 14 september 2002 @ 19:27:
[...]
volgens mij is het een vrouwtjesmens dus dat zit wel goed dan hè
offtopic:
Volgens profiel wel. Volgens postgedrag niet
Verschillende posts in diverse draden tonen duidelijk aan dat elliebellie een man is en dat multisync en elliebelle elkaar kennen. Er staan posts is sommige topics die een vrouw nooit zo zou brengen
Oh en dat noemen ze ervaring
Volgens profiel wel. Volgens postgedrag niet
Verschillende posts in diverse draden tonen duidelijk aan dat elliebellie een man is en dat multisync en elliebelle elkaar kennen. Er staan posts is sommige topics die een vrouw nooit zo zou brengen
Volgens mij is er sprake van een gevalletje scizofrenie oid.
Ennuh, dit zeg ik uit ervaring. Je maakt nog es wat mee in GoT-land als je er al geruime tijd komt
Ennuh, dit zeg ik uit ervaring. Je maakt nog es wat mee in GoT-land als je er al geruime tijd komt
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:31:
[...]
offtopic:
Volgens profiel wel. Volgens postgedrag niet![]()
offtopic:
mensenkennis

Verwijderd
nah die elliebellie kenk niet echt maar misschien is het een travestietVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:31:
[...]
offtopic:
Volgens profiel wel. Volgens postgedrag niet![]()
ach man !
wie is multisync ? dat was toch die gene die mij zo aardig verwelkomde
maar jullie zitten allemaal een beetje offtopic te reageren
ik heb een vraag en dan beginnen jullie erover dat ik multisync zou moeten kennen
mallerts p.s ook een paar post heeft mijn lieve kleine broertje chris gemaakt
hij heeft ook veel verstand van computers 
maar kunnen jullie weer normaal reageren
kussies elliebellie

maar kunnen jullie weer normaal reageren
kussies elliebellie
We willen best jouw vraag beantwoorden, als we weten waar het over gaat? Ik snap je probleem eerlijk gezegd niet helemaal? Je plaatste een "niet aardige"-reactie, een user meldde dit in Schop een Modje en daar ben jij kwaad om? Tja, als je daar al kwaad om wordt, denk ik eerder dat jij een probleem hebt dan wij
.
ja hallo ?!?!?Compubiter schreef op 14 september 2002 @ 23:27:
We willen best jouw vraag beantwoorden, als we weten waar het over gaat? Ik snap je probleem eerlijk gezegd niet helemaal? Je plaatste een "niet aardige"-reactie, een user meldde dit in Schop een Modje en daar ben jij kwaad om? Tja, als je daar al kwaad om wordt, denk ik eerder dat jij een probleem hebt dan wij.
ik zeg geweoon wat hij beter had kunnen doen

maar ja alles gaat om de sm posts

jullie kraken toch alles af

Het probleem voor ons normale users is dat ik niet de SM-melding kan lezen. Dus ik weet niet wie de melding heeft gemaakt, waar de melding over gaat en hoe de melding is afgehandeldVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:32:
[...]
ja hallo ?!?!?
ik zeg geweoon wat hij beter had kunnen doenen dan zetten jullie mij gelijk in sm
is gewoon triest
je had het ook in het topic kunnen zetten
![]()
maar ja alles gaat om de sm postsen alle moderators zitten heel erg offtopic te reageren. laat ze lekker in cf verder lullen
![]()
jullie kraken toch alles af
Bovendien valt het wel op dat je redelijk snel alles door hebt. Mensen die melding maken in SM was een van de dingen die ik pas na een maand ofzo doorhad (ja, ik had alle FAQ's gelezen) en de afkorting CF heeft nog wel langer geduurd.
* .oisyn snapt er ook niets van (en hij kan wel de SM in kwestie lezen)

Wat ik me trouwens afvraag is hoe elliebellie die SM kan lezen, als normale users geen SM meldingen van anderen kunnen lezen
en dus snap ik ook niet hoe iedereen zou kunnen denken dat elliebellie een flamer is (als ze dat al zouden gaan denken
) als zij die topic ook niet kunnen lezen
bovenstaande klopt niet, wordt me net verteld. Users kunnen alleen geen gesloten topics van anderen lezen
Wat ik me trouwens afvraag is hoe elliebellie die SM kan lezen, als normale users geen SM meldingen van anderen kunnen lezen
en dus snap ik ook niet hoe iedereen zou kunnen denken dat elliebellie een flamer is (als ze dat al zouden gaan denken
bovenstaande klopt niet, wordt me net verteld. Users kunnen alleen geen gesloten topics van anderen lezen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik las denk ik een half jaar lang hier alle topics al maar kon me nooit refistreren omdat ik een hotmail adres had en toen kwam een vriend van me op het idee om ergens anders een email adres te openen.Compubiter schreef op 14 september 2002 @ 23:37:
[...]
Het probleem voor ons normale users is dat ik niet de SM-melding kan lezen. Dus ik weet niet wie de melding heeft gemaakt, waar de melding over gaat en hoe de melding is afgehandeld. Ik loop hier een beetje te gokken wat jij hebt gezegd en wat er in de melding stond aan de hand van Jaymz en ItSnows.
Bovendien valt het wel op dat je redelijk snel alles door hebt. Mensen die melding maken in SM was een van de dingen die ik pas na een maand ofzo doorhad (ja, ik had alle FAQ's gelezen) en de afkorting CF heeft nog wel langer geduurd.
GoT is inderdaad leuk, een topic van een schizofreen als dit is lachen
uhm kan je ergens anders gaan spelen je bent nog wel lite modBalusC schreef op 14 september 2002 @ 23:42:
GoT is inderdaad leuk, een topic van een schizofreen als dit is lachen

elliebellie, zou je alsjeblieft je best willen doen interpunctie te gebruiken in je posts?
Ze zijn zo echt niet te volgen.
Ze zijn zo echt niet te volgen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:44:
[...]
uhm kan je ergens anders gaan spelen je bent nog wel lite moddenk daar effe aan.
Wanneer ga jij ergens anders spelen?
Zij had het topic gelezen voordat hij op slot werd gezet. En dan kunnen we ze nog wel lezen.oisyn schreef op 14 september 2002 @ 23:41:
* .oisyn snapt er ook niets van (en hij kan wel de SM in kwestie lezen)Wat ik me trouwens afvraag is hoe elliebellie die SM kan lezen, als normale users geen SM meldingen van anderen kunnen lezen
OKVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:42:
ik las denk ik een half jaar lang hier alle topics al maar kon me nooit refistreren omdat ik een hotmail adres had en toen kwam een vriend van me op het idee om ergens anders een email adres te openen.zodoende. maar in sm(voor de mods) werd hij gelijk dicht gegooid
maar jah dat is hun probleem
/doe maar dicht als zelfs de mods niet meer normaal kunnen reageren in een topic in la w33t ik het ook niet meer .
ik ga wel naar !fok
ziet er een stuk gezelliger uit en tenminste geen lui die je gelijk in sm zetten.
Schat er staat in deze thread een vrij uitgebreide on-topic reactie op jouw topictstart en daar ga jij niet op in. Sterker nog: je doet mee in het offtopic gebrabbel terwijl je in deze thread ook iemand vraagt zich erbuiten te houden.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:21:
.. maar jullie zitten allemaal een beetje offtopic te reagerenik heb een vraag en dan beginnen jullie erover dat ik multisync zou moeten kennen
En als je beweert GoT al meer dan een half jaar (of weet ik hoelang) te kennen hetgeen ik weiger te geloven. Als dat zo zou zijn zou jouw optreden hier @ LA en in andere threads op het forum anders zijn. Hoe anders ga ik je niet vertellen, dat weet je zelf blijkbaar maar al te goed
Moet ik dat als een belediging opvatten of wat ?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:54:
/doe maar dicht als zelfs de mods niet meer normaal kunnen reageren in een topic in la w33t ik het ook niet meer .ik ga wel naar !fok
ziet er een stuk gezelliger uit en tenminste geen lui die je gelijk in sm zetten.
Ik dacht dat ik redelijk normaal reageer en zelfs ontopic reageer op je reactie(s). Dan moet je me niet negeren en uitschelden voor iemand die niet normaal reageert.
Compubiter schreef op 14 september 2002 @ 23:51:
[...]
Zij had het topic gelezen voordat hij op slot werd gezet. En dan kunnen we ze nog wel lezen.
ja zie mijn edit (1 minuutje voor jouw post
als LM kan ik altijd al alle topics lezen, dus ik wist sowieso niet van die regeling totdat ik er vaag iets over hoorde... maar nu is het duidelijk
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
vertel dat ergens anders.oisyn schreef op 14 september 2002 @ 23:57:
[...]
ja zie mijn edit (1 minuutje voor jouw post)
als LM kan ik altijd al alle topics lezen, dus ik wist sowieso niet van die regeling totdat ik er vaag iets over hoorde... maar nu is het duidelijk

gast, als jij nou eens die reacties van Jaymz ging lezen
Als jij nu niet meedeed met het offtopic gelul hier dan sloeg je post nog ergens op, maar nu is het gewoon een flame(waar je een OW voor kunt krijgen).

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.