Toon posts:

[XP] Monitor kapot? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kweenie waar 't hoort, als 't hier nie goed staat, verplaats 'm maar ofzo :)

Uhm.. ik probeerde net me monitor aan te zetten terwijl me PC gewoon aanstond (heb 'm zo ingesteld dat me monitor na 10minz inactief bezig zijn, uit gaat (lichtje blijft wel branden)) maar hij ging dus niet meer aan.. Lampje van me monitor bleef oranje ipv groen. Wazig, dacht ik, dan maar ff booten.. Dan doet ie 't vast wel weer.. Tijdens 't booten blijft de monitor gewoon aan, ik zie me settings leuk voorbij komen etc etc.. Windows XP logo komt voorbij, maar als ie dan over wilt schakelen naar het inlogscherm, *poink*.. lampje van me monitor wordt weer oranje en ik krijg 'm niet meer aan.. De PC gaat dan wel door met aanloggen (heb geen pass ingesteld) :x
De monitor lijkt dus niet kapot, want hij doet 't tijdens 't booten wel gewoon |:(

Enig idee wat ik eraan kan doen, zoda'k me settings terug kan zetten zodat ie me monitor nooit uitschakeld ofzo?

Thx alvast..

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Waarschijnlijk staat je resolutie te hoog. Zet deze in de Veilige Modus terug. :)

Verwijderd

Topicstarter
lemme try:)
bedankt voor je snelle reactie iig.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ondertussen verplaats ik je even. SA -> WOS :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

hertz te hoog staan bij resolutie

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
Hm.. niks werkt :/

Heb drivers voor me videokaart opnieuw geinstalleerd, refreshrate patch van nvidia geinstalleerd, maar zodra ik boot, gaat me monitor weer uit bij 't aanloggen.
Als ik boot zonder drivers, doet ie 't wel :? (ik gebruik 23.11 drivers voor me GF2MX)

Heb geprobeerd om de drivers te installen, booten, veilige modus, resolutie anders te zetten.. maar 't werkt allemaal niet :(
Iemand nog 'n suggestie?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 15:27

Shunt

Boe

jah probeer eens een andre monitor ander maak eens een dual boot met bvb xp of 2000 of zo en test dan nog eens of hij het daar ook niet doet

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Pagina: 1