٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
moet het niet andersom??NaPi2003 schreef op 14 september 2002 @ 18:19:
hallo,
Hoe kan ik een ander MAC nr. toekennen aan mijn netwerkkaart? (nl. het MAC nr. van mijn router).
Pieter
en waarom wil je het mac adres dan wijzigen??
is dat omdat je anders geen internet toegang hebt?
dat kan je makkelijk veranderen door gewoon naar de site van de desbetreffende isp te gaan
nou, het probleem is: een router Draytek 2300 die ik niet het internet op krijg. Alle standaard trucks al geprobeerd, maar op de 1 of andere manier lukt het niet. Nu wil ik in plaats van het mac van mijn netwerkkaart te simuleren proberen opnieuw te registreren mijn gewone netwerkkaart (die op dat moment het mac adres van mijn router heeft)...
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
AH... over het hoofd gezien.... superbedankt !!!!!
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
maar als je dus alleen je pc eraan hangt dan werkt het wel??NaPi2003 schreef op 14 september 2002 @ 18:24:
nou, het probleem is: een router Draytek 2300 die ik niet het internet op krijg. Alle standaard trucks al geprobeerd, maar op de 1 of andere manier lukt het niet. Nu wil ik in plaats van het mac van mijn netwerkkaart te simuleren proberen opnieuw te registreren mijn gewone netwerkkaart (die op dat moment het mac adres van mijn router heeft)...
heb je al geprobeerd om het mac adres aan te melden bij je isp
bij chello moet je gewoon naar de chello site gaan en kan je een nieuw mac adres aanmelden.
of heb je een andere isp?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()