Toon posts:

[STUUR] Guillemot FF stuur modden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gelange tijd de Guillemot FF racing wheel. Hij werkt perfect. Het enige probleem wat ik heb dat is dat ik de schakel pads niet heel kan houden. :'(

Heeft iemand wel eens (zelf) nieuwe gemaakt, verbeterd of een site gezien waar meer info staat over het modden van dit suurtje.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
watvoor kleppies zijn dat dan? plastic dingen neem ik aan...waaro zijn ze verrot gegaan? want misschien kan je er dan zelf alluminium plaatjes opzetten, net als de MOMO FORCE heeft :9~ :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Spielerij > Casemodding & Elektronica :)
daar zitten de experts :D

Verwijderd

Topicstarter
Helaas. Het gehele flapje bestaat uit 1 gedeelte wat tevens voor 'schanier/veer' werking moet zorgen. Dit is gelijk het zwakke punt. Zo ver ik het kan bedenken is de enige oplossing een geheel nieuwe constructie maken. Er moeten meer mensen zijn die dit probleem hebben en misschien er ook wel een oplossing voor hebben.

Hoe het komt? Te fanatiek!

Verwijderd

Hij zei Expert tegen mij _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe het komt, maar dit Topic is verhuist naar Casemodding & Elektronica. Jammer ik denk hier minder kans te maken iemand te vinden die mij kan helpen.
Lang leven de "Item Die Hards' :P

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:11:
Ik weet niet hoe het komt, maar dit Topic is verhuist naar Casemodding & Elektronica. Jammer ik denk hier minder kans te maken iemand te vinden die mij kan helpen.
Lang leven de "Item Die Hards' :P
Ik heb m aan gegeven in SM :9 want in SP zitten alleen maar van die spelletjes spelers en nep tweakers 8) (nofi) (= grappie)
maaruh...kan je dan niet een heel nieuw scharniertjemaken? ofzo? :) gewoon metaal buigen enzo..

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan ik wel, maar heb geen zin om het wheel opnieuw uit te vinden. Dus als iemand dit al eens gedaan heeft zou ik graag wat voorbeelden of tekeningen zien.

Verwijderd

Ik heb dit ook meerdere keren gehad, met hetzlefde stuur, ik schakel nu echter al 6 maanden nonstop zonder problemen, ik rijd iedere dag miinstens 30 rondjes f12002 dus ze worden genoeg op de proef gesteld :-). Je moet het stuur openmaken, en de bevestigings-schroefjes van de peddeltjes losser draaien, sindsdien breekt er niks meer bij mij . Succes!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 16:00
bij mij is het voorste kontakt van de schakelpook niet goed, hoe moet ik dat fixen?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Locketuz, ik ga het proberen. :)

Verwijderd

ik heb het stuur ook .. maar ik heb nu helemaal geen schakelpads meer :) ... Heb gewoon een simpel knopje die al in het stuur zit ( van de schakelpad natuurlijk ) naar buiten gehaald ... ik hoef dus alleen op een knopje te rammen ... dus er gaat ook niks meer kapot :P

hoop ik :>

Verwijderd

je kan ook effe een momo force kopen net zoals ik en dan heb je nergens last van!
maare je moet em gewoon openmaken en nieuwe fabrieken in je garage
Pagina: 1