laat maar
klote neefjes

Virussen? Scan ze hier!
laat maa
me oma dacht dat ookm-m schreef op 14 september 2002 @ 18:00:
ik dacht dat jij een GoT-ban had eigenlijk...
Virussen? Scan ze hier!
nee die tom was zeer serieus toen ik hem intervieuwdewildhagen schreef op 14 september 2002 @ 18:01:
O, is dit weer zo'n irritant figuur? Ik dacht dat-ie serieus was (in mijn vorige reply).
Herinner je je de nomfi-discussie nog? Dit was een van die 2.wildhagen schreef op 14 september 2002 @ 18:01:
O, is dit weer zo'n irritant figuur? Ik dacht dat-ie serieus was (in mijn vorige reply).
ow jullie reageerden toen zo zielig omdat jullie zo graag wilde weten wat het betekendeCompubiter schreef op 14 september 2002 @ 18:02:
[...]
Herinner je je de nomfi-discussie nog? Dit was een van die 2.
nee dan heb ik ze allemaal afgeschermd van me pcVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:04:
Ah.. je neefjes. Volgende keer je nichtjes ?
Verwijderd
wildhagen schreef op 14 september 2002 @ 18:01:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq