Toon posts:

GF4 TI4200 + IIYAMA HM704UTC met verschillende resoluties?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Normaal staat mijn res op 1280x1024 32bit. Maar als ik nu bijvoorbeeld wil gamen met 4x FSAA + 8x aniso, en ik wil mijn resolutie op 1024x768 zetten (kwestie van toch nog 100+ fps te halen) dan is mijn beeld helemaal "bol".
Nu kan ik dit natuurlijk regelen met de knopjes van mijn OSD, maar dan is achteraf mijn resolutie 1280x1024 weer helemaal bol!

Is er geen handigere oplossing voor ofzo, ik heb geen zin om de hele tijd mijn scherm bij te regelen :)

Trouwens iiyama ruled! Beste scherm dat ik ooit gezien heb, en het ziet er f*ckin knap uit! :9~

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is er geen mogelijkheid om verschillende instellingen op te slaan in de monitor?

Verwijderd

Heb je wel de goeie driver die bij jou monitor type past?
Anders ff naar de Iiyama website....

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de juiste iiyama drivers geïnstalleerd.
Ik heb juist mijn OSD eens nagekeken, maar nee ik vind geen optie om mijn instellingen op te slaan!
Het is echt een pracht van een monitor, maar nu voelt het alsof ik vastgeklemd ben aan die 1280x1024 resolutie, anders moet ik telkens het beeld bijregelen als ik even 1024x768 wil voor games e.d.

Any ideas?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:14:
Ja ik heb de juiste iiyama drivers geïnstalleerd.
Ik heb juist mijn OSD eens nagekeken, maar nee ik vind geen optie om mijn instellingen op te slaan!
Het is echt een pracht van een monitor, maar nu voelt het alsof ik vastgeklemd ben aan die 1280x1024 resolutie, anders moet ik telkens het beeld bijregelen als ik even 1024x768 wil voor games e.d.

Any ideas?
kheb bijna dezelfde ik heb de hm704ut (alleen ander uiterlijk)
maar je hoeft per resolutie en refreshrate maar eenmaal het beeld te veranderen.
de monitor houdt dan als het goed is de instellingen bij
dus op bijvoorbeeld 800*600 moet je dus bij 60hz het beeld goedzetten
ook bij 70 hz, 72 hz, 75 hz , 80hz enz..
en dat dus bij elke resolutie opnieuw.
jammergenoeg staat dus standaard bij deze beeldbuis het beeld bol

maar heb je eenmaal het beeld goedgezet dan onthoud hij wel de instellingen