UT2003 - wordt met veel +1 informatief gestrooit

Pagina: 1
Acties:

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
meuk: Unreal Tournament 2003 demo;

Ik wilde dit eventjes melden, er staan wel erg veel dingen op 3 (Informatief).

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

ik ga al bezig :*

EDIT: J*zus wat veel, is echt iemand gewoon zijn modpunten aan het opmaken ofzo.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Done :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Agreed and done for :)

Ik dacht dat Hedskes had gezegd geen mirrors meer te plaatsen, behalve op verzoek. hier wordt in deze toch niet om gevraagd? :?

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het hoog inhaken in een draad door op de eerste te reageren, zonder inhoudelijk er op in te gaan, om maar bovenaan te staan stuit mij nogal tegen de borst.

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Het hoog inhaken in een draad door op de eerste te reageren, zonder inhoudelijk er op in te gaan, om maar bovenaan te staan stuit mij nogal tegen de borst.
Likewise, het had op minimaal 2 andere punten van de draad (verder naar onderen) ook makkelijk gekund. Daar heeft hij gereageerd met een verwijzing naar zen andere post. Nogal dom, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
KexDaFlex schreef op 14 September 2002 @ 23:03:
En daar komt nog bij dat hij vaak eerst iets heel korts post, en dit later aanvult tot een wat redelijker bericht. Alsof je extra punten krijgt als je de eerste bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03

Mentalist

[avdD]

Even iets over mijn reacties+reacties daarop in de draad...

Je kunt het beste even de draad inladen en ctrl+f naar m'n nick..

Mijn eerste reactie staat op 0 (Inzichtvol). Tis toch gewoon onderbouwde kritiek, waarom dan 0? Vervolgens de reactie van Pinobot hierop, die mijns inziens geen +3 waard is. Mijn reactie daar weer op is nog niet eens gemod...

Dan de reactie van Warmode, durf ik geen oordeel over te vellen of die goed staat of niet. Mijn reactie daarop staat dan op 0 (Overbodig). Naja, die is inderdaad niet super-interresant, ik zat dan meer aan +1 te denken, maar goed.

Of heb ik helemaal ongelijk? Kan iemand er anders wat modpuntjes tegenaan gooien :?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Dat iedereen daar zijn fps/videokaarten/specs/"ooh wat draait het lekker" reacties gaat posten vind ik maar matig. Die krijgen een -1 overbodig van mij.
Pagina: 1