nieuws: Athlon XP 2400+ overclocking @ HardOCP
da_rode_fiets loopt alleen maar onzin uit te kramen. Kan er iemand naar kijken aub ?
da_rode_fiets loopt alleen maar onzin uit te kramen. Kan er iemand naar kijken aub ?
Virussen? Scan ze hier!
wtf is een haringkelderwildhagen schreef op 14 september 2002 @ 17:19:
Beide reacties zitten al in de haringkelder, daar kan je dus verder niet zoveel meer mee doen...
O, de diepste kerkers die er zijn. Beeldspraak etc
Virussen? Scan ze hier!
Dat was ook de druppel voor mij, dit zijn aso reacties.Robin Vreuls schreef op 14 september 2002 @ 17:49:
Dit is ons ook al opgevallen en we zijn er achter de schermen ermee bezig.
* Fairy is ook niet zo gek op die usert, vooral vanwege deze reactie
Ik zeg het niet vaak maarehh, Ban the f*cker and kick him @ schoolNetman867 schreef op 14 september 2002 @ 21:31:
Ik weet 3 dingen van deze usert:
1. hijs een klasgenoot
2. hijft een waarschuwing mogen ontvangen.
3. die reacties horen op -1 thuis
Hij heeft er overigens nog meer dan er genoemd zijn. Ik ben niet in de bui ze allemaal op te zoeken, aangezien ze toch al op -1 staan
Jongens jongens jongens, wat zitten jullie over mijn haring kelder te zeuren. dat vind ik niet leuk. en waarom mag ik niet gewoon zeggen wat ik er van vind. en als ik vind dat je niet de hand aan je buurvrouwmag leggen (zoals Femme en die andere sjappies doen) zeg ik dat. sorry maar rechtvaardig
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=600701wel ik vind dat ze bij INTEL wel eens wat eefiecenter mogen zijn want het is zo niks. die pleevrouwtjes mogen er inderdaad wel eens wat beter vegen in die fabriek zeg.
en ban me nou niet want ik begin me net bij jullie thuis te voelen.
ECHT FEMME IK MEEN HEEN IK VIND JULLIE ECHT HEEEEEEEEL VET en ik wil graag bij jullie blijven.......
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=600670oke ik zal maar met de deur in huis vallen.
SORRY FEMME ik weet niet wat me bezielde maar echt het spijt me.
maar goed zeg nou zelf als je jou kop ziet schrik je ook wel ff en kun je het mensen niet kwalijk nemen dat ze raar gaan doen
[ Voor 0% gewijzigd door Randal Peelen op 16-09-2002 18:59 . Reden: :| ]
Verwijderd
dan vraag jij het toch effe persoonlijk of hij er mee wilt ophouden, of is dat nou erg stomNetman867 schreef op 14 september 2002 @ 21:31:
Ik weet 3 dingen van deze usert:
1. hijs een klasgenoot
Mwoach, Wouter heeft em al iets dwingender verzocht om op te houden, als in: status (banned)Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:00:
[...]
dan vraag jij het toch effe persoonlijk of hij er mee wilt ophouden, of is dat nou erg stom
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 0% gewijzigd door RVW op 17-09-2002 17:40 . Reden: toevoeging ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter Tinus schreef op 17 september 2002 @ 17:39:
Dat wordt dan 1x een IP-ban
Edit: banned, ip-banned, mailed.
RVW schreef op 17 september 2002 @ 17:51:
Om de woorden van Mr. Burns uit de Simpsons maar eens te gebruiken:
Excellent...
Stakke actie JimmyJimmyPop schreef op 18 september 2002 @ 12:48:
Goed geraden, hij heeft hier (op school) ingelogd.
Gezien de ip ban hier niet geldig was heeft hij hier ongestraft een kloontje aan kunnen maken maar is vergeten uit te loggen. Zodoende kon ik (ging toevallig 8er de juiste pc zitten) zijn reactie ongedaan maken.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Misschien wel handig gezien er plannen worden gemaakt nog meer van dergelijke actie's te ondernemen (ik heb al geprobeerd ze te stoppenJapie_17 schreef op 18 september 2002 @ 14:15:
[...]
Stakke actie Jimmy.
Tijd voor een T.net knokploeg![]()
![]()
![]()
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq