Normaal gezien zou dat moeten lukken. Zolang je maar drivers voor je kaarten vindt die dual screen ondersteunen. Maar dat zal wel niet zo'n onoverkomelijk probleem zijn
Third-Party Solutions to Multiple Monitor Support for Windows
offtopic:
Titel wat policy-vriendelijker gemaakt, lees dit nog effe door: Windows Operated Systems - Policy
Titel wat policy-vriendelijker gemaakt, lees dit nog effe door: Windows Operated Systems - Policy
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Het lukt mij niet om onder windows NT bijde kaarten te instaleeren omdat je niet een device manager hebt zoals onder windows 98.
Nee, volgens mij kan dat niet onder NT. In 98, Me, 2000 en XP zit wel multi-graphiccards support. Misschien dat het met 3rd-party tools kan, dat weet ik niet.
Dit gezien?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Jep daar staat dat het werkt met een matrox kaarten enzo, maar ik wil het dus met 2 videokaartjes doen.
Goede Hardware doet wonderen zoals de Matrox G200 en hoger
Standaard 2 VGA outputs en sommige zelfs met DVI aansluiting.
NT 4 heeft op het werk met deze kaart perfect gedraaid en thuis met de Matrox G400 ideaal
onder Windows 2000 Pro en XP
NT 4 heeft op het werk met deze kaart perfect gedraaid en thuis met de Matrox G400 ideaal
[ Voor 0% gewijzigd door aReaRe op 14-09-2002 17:55 . Reden: typo's aanvulling ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
De vraag is dus: "Kan je met windows NT met 2 LOSSE videokaartjes een dual onitor opstelling maken?"Riemer Reinalda schreef op 14 september 2002 @ 17:55:
Goede Hardware doet wonderen zoals de Matrox G200 en hogerStandaard 2 VGA outputs en sommige zelfs met DVI aansluiting.
NT 4 heeft op het werk met deze kaart perfect gedraaid en thuis met de Matrox G400 ideaalonder Windows 2000 Pro en XP
En niet welke kaartjes er wel mee werken.
met NT weet ik niet hoe het zit ik gebruik zelf XP en dat werkt perfect
een agp geforce 4 en een pci matrox millenium 2
gewoon naar eigenschappen van beeldscherm en het werkt al is heel simpel
een agp geforce 4 en een pci matrox millenium 2
gewoon naar eigenschappen van beeldscherm en het werkt al is heel simpel
Onder NT kan dat NIET.
Dus alleen multiple monitor als dit op 1 kaart zit, of als dit expliciet door de drivers wordt ondersteund...
Dus alleen multiple monitor als dit op 1 kaart zit, of als dit expliciet door de drivers wordt ondersteund...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Kijk dat is dus duidelijke taal, dat moest ik dus even wetenGarBaGe schreef op 14 september 2002 @ 18:02:
Onder NT kan dat NIET.
Pagina: 1