Ik wil graag allerlei nieuwsgroepen kunnen downloaden, terwijl ik verbinding heb met een universiteitsnetwerk. Ik heb dus geen verbinding met Wanadoo, die wel een nieuwsserver heeft die toegang geeft tot veel nieuwsgroepen. Ik wil graag een serveradres weten dat toegang geeft tot "alle" nieuwsgroepen, en als dit dit mogelijk is, dan hoor ik ook wel.
Dit is alleen mogelijk als je ervoor betaald.
Je zou oa. een inbel accoutn van xs4all kunnen nemen en daarmee krijg je toegang tot newszilla.
Er zijn ook nog een aantal commericiele nieuwsgroepen beschikbaar.
Je zou oa. een inbel accoutn van xs4all kunnen nemen en daarmee krijg je toegang tot newszilla.
Er zijn ook nog een aantal commericiele nieuwsgroepen beschikbaar.
Nee, niet met alle binaries.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 17:00:
Er zal heus toch wel iemand zijn die dat gratis aanbiedt?
Xs4all heeft een newsserver van 3tb 1 van de grootste ter wereld en het is niet eens mogelijk voor hun om alle binaries aan te bieden.
Het kost ook nog eens gigantisch veel dataverkeerd, dus waarom zou iemand dat gratis doen.
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 14-09-2002 17:05 . Reden: Typo ]
Jah, duh, mooi niet dus. Een binary newsserver kost klauwen vol geld, dat gaan ze dus echt niet gratis aanbieden.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 17:00:
Er zal heus toch wel iemand zijn die dat gratis aanbiedt?
Wat betreft betaalde abonnementen: Xs4all was voorheen super, maar sinds ze de snelheid hebben teruggebracht naar maximaal 150 kilobyte/sec (met de drie toegestane connecties tegelijkertijd) is het niet echt te doen meer. Je hebt er dan dus geen voordeel van om op een uni-netwerk te zitten.
Beetje offtopic: die limiet zat er op zich altijd op alleen werkte nietWildfire schreef op 14 september 2002 @ 17:43:
Wat betreft betaalde abonnementen: Xs4all was voorheen super, maar sinds ze de snelheid hebben teruggebracht naar maximaal 150 kilobyte/sec (met de drie toegestane connecties tegelijkertijd) is het niet echt te doen meer. Je hebt er dan dus geen voordeel van om op een uni-netwerk te zitten.
(maar ja blijft dat imho het nog steeds heel goed is, je kunt tot op zekere hoogte uiteraard wel onbeperkt leechen, voor dat geld zit je bij veel commerciele newsservers op 10-15Gb per maand, welliswaar sneller maar ook meer kans dat je meer download omdat het zo lekker snel gaat...)
Exact expert nodig?
Ik heb zelf dus wannadoo, en geloof mij daar word je niet blij van. Ik heb inmiddels ook begrepen dat er nergens een gratis nieuwsserver te vinden is. Heeft er iemand een goed (betaald) alternatief voor alle binairies?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Verwijderd
Ehm, tegenwoordig is de newsfeed zo'n 1.2 terabyte per dag. Dus als XS4all een newsserver van 3tb zou hebben, en alles aan zou bieden, zouden ze een retentie hebben van 2 en een halve dag.[Airwolf] schreef op 14 september 2002 @ 17:02:
[...]
Nee, niet met alle binaries.
Xs4all heeft een newsserver van 3tb 1 van de grootste ter wereld en het is niet eens mogelijk voor hun om alle binaries aan te bieden.
Het kost ook nog eens gigantisch veel dataverkeerd, dus waarom zou iemand dat gratis doen.
Oftewel, xs4all heeft een veel grotere newsserver. En 'vroeger' was het zo dat ze een van de grotere servers hadden van europa, maar tegenwoordig is dat ook niet meer zo. Ze hebben misschien nog wel het meeste aantal reader machines van nederland, aangezien er zoveel gebruik van wordt gemaakt. Maar van Europa is dus weer onzin
Voor de vakantie van 2003 had Cor nog een uitbreiding bijgeplaatst, het totaal kwam toen op 11,5 TB, waarschijnlijk nu alweer meer, maar nog niets vergeleken bij een payserver die 130 TB heeft staan...Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 18:32:
[...]
Ehm, tegenwoordig is de newsfeed zo'n 1.2 terabyte per dag. Dus als XS4all een newsserver van 3tb zou hebben, en alles aan zou bieden, zouden ze een retentie hebben van 2 en een halve dag.
dat is dus het probleem van oude topics kicken, reacties op posts van 2 jaar geleden 
sniehandig
dicht dus.
sniehandig
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()