Toon posts:

Kazaa en Edonkey laten internet crashen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als besturingssysteem Windows XP Prof. en als ik dat dan i.c.m. Kazaa of Edonkey draai dan loop die zo nu en dan vast. (Geen Internetverbinding meer.)
Het enige wat ik dan kan doen is mijn kabel modem reseten want ipconfig -release en renew werkt dan niet meer.
Ik heb overigens een abbonement bij Quicknet en ik heb laatst een nieuwe kabelmodem gekregen (Motorola).
Weten jullie misschien waar dat aan kan liggen.

Verwijderd

ik denk eerder dat ze het internet opblazen >:) (een wat duidelijkere topic titel mag ook)
Zou je iig niet met je probleem kunnen helpen , sorry...

Verwijderd

ghehehe leuk laten internet crasje :D

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

staat toch iets over in de faq van software algemeen dacht ik. FAQ Network Troubleshooting

er was nog een ander woord voor, red.het ofzo?? search moet kunnen helpen hier. Ik heb het probleem ook, maar dan kazaa ik maar niet meer :)

nog wat gevonden:

Wel verbinding... geen sites e.d.

tis dus new.net

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
Heb zelf Chello en heb dat ook wel eens met eDonkey als ik meer dan 180 connecties opgeef in het programma.

Verwijderd

Bij mij laat Kazaa IE crashen, maar via Ms Outlook kan ik nog wel gewoon surfen. Als ik kazaa weer afsluit doet IE het weer, misschien is dat bij jou ook het geval.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ook bij Kazaa Lite? (www.kazaalite.com)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij mij laat ie gewoon m'n hele systeem crashen :{

🌞🍃

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

gebruikt gewoon veel resources en ook dat andere clients met jou kazaa proberen te connecten. af en toe kazaa opnieuw opstarten.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1