WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
oke dank je wel 
nu maar opzoek naar iemand die nog zo'n ding heeft
ja, maar die wel niet PCI 2,2 of 2,1....Corect me if i'm wrong
Verwijderd
Die zijn er zeker.
Het zal niet echt veel uitmaken denk ik. PCI was toch echt voor een Pentium bedoeld.
Het zal niet echt veel uitmaken denk ik. PCI was toch echt voor een Pentium bedoeld.
Verwijderd
waarom dan een 486... p75 kun je gratis ophalen bij www.jbc.nl zit ook pci inSir_Joachim schreef op 14 september 2002 @ 17:07:
oke dank je wel
he, das niet slechtVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 17:09:
[...]
waarom dan een 486... p75 kun je gratis ophalen bij www.jbc.nl zit ook pci in
maar het hoeft niet voor te stellen, wil der een klein servertje van bouwen maar heb er wel 2 PCI sloten nodig voor mijn netwerkaartjes...
Geen V&A hier, maargoed, ik heb er wel een paar liggen- het zijn zgn 'VIP-IO' borden, dus met Vesa-localbus, Isa en Pci met onboard I/O. Ik heb er zat, eentje zelfs met 4 PCI als ik me niet vergis.Sir_Joachim schreef op 14 september 2002 @ 18:10:
[...]
he, das niet slechtalleen een beetje aan de verkeerde kant van nederland
maar het hoeft niet voor te stellen, wil der een klein servertje van bouwen maar heb er wel 2 PCI sloten nodig voor mijn netwerkaartjes...
Kijk ff in het 'Wie kan deze oude hardware nog gebruiken deel 5' topic voor waar je mij in ruil ervoor blij zou kunnen maken. Kort samengevat zoek ik in vergelijkbare categorie ISA 56K6 modems en CDRom spelers. Ook een AT-kast met veeel ruimte voor 3.5" HDDs zou handig zijn (ik heb 2 van die oude dubbelhoge Seagate Barracuda's die in geen van m'n kasten passen)
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1