Hallo mensen, ik heb hier een p4 2ghz northwood cpu, en het is een engineering sample, met als info QJS1ES A4 op de cpu, en er staat INTEL CONFIDENTIAL op...maar ik zou graag willen weten wat de specs precies zijn en de stepping enzo.....kan iemand mij helpen aub? Ik kan niks vinden op het net.....en toch echt uitgebreid gezocht ....thanks
Tis een engineerings sample dus je kan der vanuit gaan dat het 1 van de vroegste steppings is.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Idd. Zulke Engineering Samples hebben een multiplier die je vrij naar eigen smaak kan instellen. Het is dus duidelijk dat je een waar overklokbeest in handen hebt 
edit:
Oja, zulke dingen leveren ook altijd héél wat $$$ op in eBay enzo
Oja, zulke dingen leveren ook altijd héél wat $$$ op in eBay enzo
Ik zou hem idd verkopen op ebay ofzo,
met het geld kan je waarschijnlijk wel een (paar) vet systeem bouwen
met het geld kan je waarschijnlijk wel een (paar) vet systeem bouwen
O ja dat was ik vergeten te zeggen, hij is WEL MP gelocked, maar draait zonder enige problemen op 2.7Ghz, en kan zelfs naar 3.2Ghz heb ik van mensen gehoord maar dat moet met een voltmod, en ik heb de kennis daar niet voor, alhoewel wel de ballen.....als er iemand in de buurt van amsterdam zit en zin heeft om het samen met me te doen, dan hoor ik het wel, ik vergoed zelfs de reiskosten en eten +drinken is ook voor mij....maar ik wil graag weten wat voor cpu het precies is voordat ik ermee ga kloten.......ik zal kijken of ik de camera van mijn maat even kan lenen ik zal ff pics maken
Pagina: 1