Chello en Draytek 2300 geen verbinding?

Pagina: 1
Acties:

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Draytek 2300 gekocht. De LAN werkt prima, stekker erin en hij doet het. De WAN ben ik echter al een dag of wat mee bezig :(
Ik heb echt alles al geprobeerd. Volgens Chello moet ik gewoon de modem 6 uur uitzetten voor een flush. Maar nog steeds niets. Als ik de status check bij WAN staat er netjes --- (oftewel 0.0.0.0)
MAC adres van mijn netwerkkaart staat netjes ingevuld bij Static or dynamic DHCP.
Ik zit in Eindhoven, dus domain name enzo hoeft niet zegt men.

Kan iemand mij hiermee helpen?!

Alvast bedankt
Pieter :?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:00
Heb je alle rode cirkeltjes ingevuld?

Afbeeldingslocatie: http://www.racemol.nl/vigor.jpg

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

En dan de chello helpdesk bellen en die gasten helpen je ook nog terwijl je wat je nou doet helemaal niet mag doen volgens de chello voorwaarden.

Eerlijk gezegd mag het niet moeilijk zijn. Zorg wel dat de router het MAC adres heeft van de netwerkkaart die normaal aan chello hangt want daar controleert chello op in eindhoven.

(oh en volgens mij is dat automatisch flushen een onzin verhaal, als ze met automatisch flushen bedoelen dat je MAC adress niet meer in de ARP cache staat)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

Topicstarter
ik heb alle rode cirkels goed staan.
Chello zei inderdaad dat een router niet mocht... en ik me maar van de domme houden dat het een firewall was... uiteindelijk hielp hij wel, maar wist er ook niets vanaf... :(
Net nog eens geprobeerd... doet het echt niet (mac van de oude netwerkkaart gebruikt)...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶