Toon posts:

CaseBadge - Eigen Ontwerp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik ben van plan om een casebadge te ontwerpen, maar ik wil deze dan laten 'drukken' zodat het ook ECHT een casebadge is. Maar ik vind alleen maar personen die deze maken per 1000 exemplaren. En ze verschillen ook enorm in prijs. Kent iemand een bedrijf/persoon die dit voor een niet te hoge prijs doet, en in niet te grote aantallen?

Ik hoop snel een reactie te krijgen... Nork!

Verwijderd

als je een heeeeeeeeele leuke "algemene" maakt :+ , die iedereen wil, kunnen we een inkoopactie beginnen :7

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil liever een 'persoonlijke' casebadge... en ik denk dat jullie geen Nork op jullie kast willen hebben, of de casebadge van een LanEvent ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 20:16
Als je er maar 1 of een paar besteld worden de kosten nog al hoog ben ik bang.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er best wel wat geld voor over, maar het grootste probleem zit em gewoon in de beschikbaarheid van mensen die het ook per ong. 10 exemplaren wilt maken...

• ta_chi79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-02 20:05
Gewoon uitprinten, afdrukken, op maat knippen en met dubbelzijdig plakband op je case plakken.

Heb in vanochtend ook gedaan en het resultaat is best mooi :*)

Verwijderd

Een goeie qualiteit doorzichtig print papier (Ben effe de naam kwijt) 8)7 kopen en dan met een inkjet op maat uitprinten. Als het nodig is effe de kleur aanpassen zodattie mooi bij je kast komt en dan heb je een doorichtige :)
Ik ga het binnen kort met een kleuren-laser printer proberen.

Staat heeeeeeel mooi :9~

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2002 16:23 . Reden: Typo ]

Verwijderd

daar is toch zo'n doe-het-zelf knutselpakket voor???

Verwijderd

Er zijn inderdaad van die setjes te koop, van die bolle plakdingen die precies 1" bij 1" zijn. Je kan ze ook laten drukken inderdaad, maar dan moeten het wel allemaal dezelfde zijn, of je gaat zelf met epoxyhars klooien. Hiervoor zijn verschillende tutorials te vinden, zelfs met de search.
Er is zelfs al een inkoopactie voor geweest: http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=10. En zie anders dit topic: Zelf casebadges maken - interesse?

Verwijderd

Zag in het oude topic een linkje naar een bedrijf. Heb effe een mailtje gestuurd wat die dingen kosten (Die doe-het-zelf domed dingen).

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 17:29:
Zag in het oude topic een linkje naar een bedrijf. Heb effe een mailtje gestuurd wat die dingen kosten (Die doe-het-zelf domed dingen).
ow ik heb ook wel interesse laat het ff weten als je mail terug hebt.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
/me checkt het nu pas... Jammer dat de inkoopactie van "Zelf casebadges maken - interesse?" verlopen is. Ik heb uiteraard nog steeds interesse :)
Ik ben benieuwd wat Golf.Neo nog terug krijgt...
Pagina: 1