hp 8x writer

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 18:00
Nero geeft de volgende error:

Samsung sw208F
scsi target error
invalid writestate
could not perform endtrack
simulation failed

weet iemand waarom dat ding een scsi error geeft en hoe ik het op kan lossen?

en weet iemand of die atapi dingen die je van de adaptec site kan downloaden enig nut hebben? gewoon atapi dingen ofzo... weet niet precies hoe dat zat maar dat heb ik met mijn plextor ook wel eens iets gedownload...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat heet ASPI. Draai je toevallig WinXP? In de OM FAQ staan een aantal tips/suggesties omtrent branderproblemen in WinXP :)

• Lord_T
nee is win 98 SE geloof ik...

maar aspi klinkt in ieder geval al een stuk bekender :D

heb je enig idee of die er voor kunnen zorgen dat het weer gaat werken?
zo ja dan zijn ze vast wel te vinden met google ofzo ;)
en zo nee.. enig idee wat wel?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer gewoon de laatste ASPI drivers en de nieuwste Nero update overheen te gooien. Anders kun je ook verschillende brandprogseltjes uitproberen: FireBurner, EasyCD, CloneCD, CDRWIN, etc..etc..

Als dat nog niks oplost, dan zou ik maar andere CD'tjes proberen. Probeer ook eens de brander als stand alone master (zonder slave dus!) aan de kabel te hangen.

Verder kun je met de search terugvinden dat bijna alle branders die een "could not perform endtrack" foutmelding geven als overleden zijn verklaard :/

• Lord_T
ahh ok super...

ik zal is ff zoeken en kijken of het werkt...

Verwijderd

Lord_T schreef op 15 september 2002 @ 23:39:
ahh ok super...

ik zal is ff zoeken en kijken of het werkt...
suc6 en laat ff horen hoe het afgelopen is
Pagina: 1