Ik had een week geleden een probleem, beeld was helemaal vervormd, ook in dos. Schijf geformatteerd en alles deed het weer perfect tot vandaag, heb weer hetzelfde, is mijn videokaart kapot?
Ff wat meer info graag...
Haal je videokaart er ff uit en blaas ff op het slot waar ie inmoet (AGP meestal) en steek m er weer in.
Haal je videokaart er ff uit en blaas ff op het slot waar ie inmoet (AGP meestal) en steek m er weer in.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
whow... of vidkaart een beetje naar de klote (heb je die wel eens EHEEL ver ge oc't?)
of een virri??? (lijkt em eigelijk niet)
of een virri??? (lijkt em eigelijk niet)
Probeer ff andere videokaart
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Aangezien ik de pc niet open kan maken omdat dan de garantie vervalt, moet ik hem maar trugbrengen denk k
ja ik zou hem zeker maar terug brengen.
hmm, weet iemand daar meer van. ze zeggen vaak dat als je de pc openmaakt de garantie vervalt. is dat nou wel zo?
ik bedoel mogen ze dat eisen.
naar mijn idee koop je dus gewoon losse onderdelen en betaal je voor de assemblage.
als er een onderdeel kapot gaat moeten ze dat toch gewoon vervangen??
hmm, weet iemand daar meer van. ze zeggen vaak dat als je de pc openmaakt de garantie vervalt. is dat nou wel zo?
ik bedoel mogen ze dat eisen.
naar mijn idee koop je dus gewoon losse onderdelen en betaal je voor de assemblage.
als er een onderdeel kapot gaat moeten ze dat toch gewoon vervangen??
Wat doe je hier danVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:35:
Aangezien ik de pc niet open kan maken omdat dan de garantie vervalt, moet ik hem maar trugbrengen denk k
Erg onzin dat de garantie dan vervalt...
Wilde weten waar het nu precies aan lag, en met dat garantie gedoe, volges mij zit er een zegel aan de binnenkanteMAeRCe schreef op 14 september 2002 @ 15:39:
[...]
Wat doe je hier dan.
Erg onzin dat de garantie dan vervalt...
coole pics!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ooit eens stilgestaan bij de naam: 'Tweakers' ?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:46:
[...]
Wilde weten waar het nu precies aan lag, en met dat garantie gedoe, volges mij zit er een zegel aan de binnenkant
Ja hallo, stel hij haalt hem open en vindt zelf niet het defect, en stel daarbij dat het garantie verhaal waar is, is hij zijn garantie kwijt.
Gewoon ff terugbrangen dus, simpel
Gewoon ff terugbrangen dus, simpel
De meeste mensen deugen!
Stel dat ie m wel vindmarzzman schreef op 14 september 2002 @ 20:29:
Ja hallo, stel hij haalt hem open en vindt zelf niet het defect, en stel daarbij dat het garantie verhaal waar is, is hij zijn garantie kwijt.
Nee, gewoon ff terugbrengen natuurlijk
Pagina: 1