Zoek layout voor webpagina. Wie kan helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Van andere pagina's 'overnem'n gaat wel, maar ik ben geen krak in Flash of PHP of ASP. En aangezien 'basic'-html niet meer veel te zien valt voor al die knappe degelijke interfaces, dacht ik eraan om gewoon een type interface te downen en zo daarond de website te maken.

Of is er iemand hier wiens knappe flash interface ik mag gebruiken?
Of iemand die samen er gauw eentje wil in elkaar boksen?

Mensen bij die in een habbekrats een flash-intro kunnen maken met wat pics van elektro-componentne, computerdelen, termen, pseudoniemen.

alé ja, ik heb geen idee ervan hoe moeilijk het is voor zo'n flash animatie.
Het wordt me duidelijk dat het kinderspel is om al iets knaps op korte tijd in elkaar te steken of gewoon veel voorkomende 'effects' voor ovregangseffecten en meer te downen of standaard in het programma Macromedia Flash te gebruiken.
Of vergis ik me?

(Heb hier al wat rondgezien en meeste behandelt allemaal specifieke zakenv an Flash, htm en dergelijke, niet echt 'general'.)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Mizitras schreef op 14 september 2002 @ 15:14:
(Heb hier al wat rondgezien en meeste behandelt allemaal specifieke zakenv an Flash, htm en dergelijke, niet echt 'general'.)
Dit is geen algemeen forum, het behandelt specifieke problemen dus dat kan kloppen.

Ik geef je weinig kans met dit topic, deze gaan onherroepelijk dicht, een design maak je niet in HTML, maar op papier of in Illustrator/Photoshop.
Ga eerst zelf maar eens wat proberen en mocht je problemen tegenkomen met de html/scripting/whatever, kan je altijd weer hier terugkomen. Het is hier geen sociale werkplaats.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:05

Sport_Life

Solvitur ambulando

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, wat denk je zelf? Dat wij hier een layout voor jou gaan verzinnen?
Wrong, guess again :)

Lees dit maar eens door: Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)
En ga je daarna eens beraden over je postgedrag: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/63948
Met zo'n houding zullen weinig mensen geneigd zijn je te helpen; probeer ook eens behulpzaam voor anderen te zijn in plaats van alleen maar te consumeren.

Dit topic is gesloten.