Is deze datacable ook geschikt voor de MT50?

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aangezien die datakabels zo fucking duur zijn en aangezien ik er 1 van €9,- vond op zo'n GSM-site, dacht ik: jeej, dat lijkt me wel wat!

Maar alleen deze kabel is die van €9,-

Datakabel Siemens C35i/S35i/M35i/SL45 €9.00

En als je kijkt op My-Siemens.com ofzow zie je deze:

Compatibility: C35i, C45, M35i, M50, ME45, MT50, S35i, S45, S45i, SL42, SL45, SL45i

Of is deze compatible?:

Datakabel Siemens S40/S42 €16.50

Maar die is wel weer duurder...

Iemand enig idee of ik die van €9,- gewoon voor mijn MT50 kan gebruiken? Of gaat dat echt niet werken?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Neem aan dat ie gewoon compatible is, maar dan moet je kijken of hij de goeie aansluitingen heeft :)

Verwijderd

Als dat kabeltje gewoon hetzelfde plugje heeft moet het lukken (zoek ff een pic ofzo)

Verwijderd

tja, ik zou gewoon ff mailen anders... denk dat ze er dan wel kunnen vertellen of het kan of niet.

• Osiris
  • Niet online
zmn schreef op 14 september 2002 @ 15:10:
Neem aan dat ie gewoon compatible is, maar dan moet je kijken of hij de goeie aansluitingen heeft :)
Aangezien die kabel van Siemens het op bijna alle GSM's doet, neem ik aan, dat al die stekkertjes wel compatible zijn...
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:10:
Als dat kabeltje gewoon hetzelfde plugje heeft moet het lukken (zoek ff een pic ofzo)
Tja, volgens mij zijn dus al die GSM's wel compatible :)
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:10:
tja, ik zou gewoon ff mailen anders... denk dat ze er dan wel kunnen vertellen of het kan of niet.
Dat kan ook ff idd :)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb een cheap-ass ding voor de C25 van €8 en het werkt perfect (nu alleen nog windows goed aan de praat krijgen :()
Op het zakje waar zo'n handsfree-ding met koptelefoon en speakertje in zit dat ik bij de telefoon kreeg staat heel duidelijk C25, dus dat moet wel werken.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Welke software gebruiken jullie? Die Soft Data Link van siemens zuigt zwaar... kan niet eens unlocken >:)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Welke site verkoopt dat kabeltje voor €9 ?

* Xandrios heeft een M35I zonder datakabel :P

• Osiris
  • Niet online
Cutebritney schreef op 14 september 2002 @ 19:21:
Welke site verkoopt dat kabeltje voor €9 ?

* Osiris heeft een M35I zonder datakabel :P
[toestemming :P ]
http://www.salesplaza.nl
[/toestemming :P ]

En dan onder Datakabels :)

Verwijderd

Yepp, deze kabel werkt zeker met een MT50, ik heb een kabel van een M35i gebruikt voor het unlocken van een MT50.

• Gisae
  • Niet online
SuperKevin schreef op 14 september 2002 @ 18:31:
Welke software gebruiken jullie? Die Soft Data Link van siemens zuigt zwaar... kan niet eens unlocken >:)
* Gisae heeft nu een MT50 met liber... vodafone
Alleen werkt unlocken niet onder windows XP dus moest ik iemand MET windows 98 EN een seriele poort zoeken :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Gisae
  • Niet online
* Gisae heeft nu de telefoon op software versie 17 zitten met dank aan een mede GoTter.
Hij start op met hele lieve eendjes O+
En dit alles met een el-cheapo kabeltje :D
Games plaatjes en instellingen bleven gelukkig gewoon behouden, alleen is de racewagen nu weg.

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:12:
Yepp, deze kabel werkt zeker met een MT50, ik heb een kabel van een M35i gebruikt voor het unlocken van een MT50.
Dus ik kan um gewoon gebruiken????

Kewl! :P

En btw, unlocken is stout! ;)

't Gaat mij in de eerste plaats voor de spelletjes en ringtones ofzow :)

Kan dat eik? Spelletjes erop zetten met je kabel???

• Osiris
  • Niet online
Op maandag, 16 september, 2002 om 15:41:16 heeft U een bestelling gedaan via ons `Bestelling SalesPlaza` formulier :

bestelling :
1 x Datakabel Siemens C35i/S35i/M35i/SL45
totaal: 9.00
naam: *******
adres: **********
postcode: ******
telefoon: ************
telnr: staat op www.telefoongids.nl
klant: Nog niet eerder besteld
Email: osiris@home.nl
opmerking:

De door U ingevulde gegevens zullen wij controleren op de site : http://www.telefoongids.nl
Mochten er onduidelijkheden zijn, wordt er even kontakt opgenomen met U (De bestelling wordt pas verzonden als alle gegevens in orde blijken te zijn).
Yeah!!! :D :D :D

Verwijderd

leuk telnr :X

Verwijderd

Heb een oude datakabel voor m35i, die prima werkt met mijn S45i. Als software gebruik ik Mobile Navigator 1.03 (alles doet het versie hehehehehehe).

• Osiris
  • Niet online
Mooi hè? ;) Die zijn echt wel ingevuld hoor ;) :P

• Osiris
  • Niet online
Hmpf, nou ja, tot op heden doet ie het iig niet :(

Verwijderd

doet de kabel het niet?? hoop dat dat niet waar is, krijg er morgen ook eentje :/

• Gisae
  • Niet online
Osiris schreef op 18 september 2002 @ 13:26:
Hmpf, nou ja, tot op heden doet ie het iig niet :(
Ligt er ook aan welke windows je hebt, en welke proggies je gebruikt. win XP laat zo'n beetje niks werken, win98 doet het vaak wel, en sommige proggies vertikken het om de goede compoort te zoeken.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, die datakabel heb ik ook. Met de programma's die ik geprobeert heb deed die MT50 van m'n zussie het niet, maar mijn M35i wel :P

🌞🍃

Verwijderd

Je kan hem iig gewoon gebruiken, doe ik ook. Heb er al m35's c35's c25's en nu een mt50
mee versleten. :)
Lekker handig steeds dezelfde kabel gebruiken.
Gebruik wel fatsoenlijke programma's trouwens, s25@once is een goed voorbeeld. :)
Die gebruik ik zelf het meeste.
Ow trouwens het handige van kabel is dat je op die pay ringtonen sites gewoon die midi's kunt downloaden en zo op je telefoon zetten. *D scheelt geld en moeite. :P

Verwijderd

het werkt toch niet met een M(T)50 omdat het speciaal geheugen heeft oid?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 21:43:
Je kan hem iig gewoon gebruiken, doe ik ook. Heb er al m35's c35's c25's en nu een mt50
mee versleten. :)
Lekker handig steeds dezelfde kabel gebruiken.
Gebruik wel fatsoenlijke programma's trouwens, s25@once is een goed voorbeeld. :)
Die gebruik ik zelf het meeste.
Ow trouwens het handige van kabel is dat je op die pay ringtonen sites gewoon die midi's kunt downloaden en zo op je telefoon zetten. *D scheelt geld en moeite. :P
Die s25@once deed het anders niet bij die MT50, hij vond gewoon geen foon :?
Zal ik dan soms wat verkeerd hebben gedaan? Moet je er nog wat speciaals voor instellen ofzo? :?

🌞🍃

Verwijderd

Welke software is er beschikbaar voor de MT50??

Dus om logo`s en ringtone met te programmeren?

• Osiris
  • Niet online
Hmz, bij mij (Windows XP Home & Flink verneukd door broer) deed ie iig nix met de originele software van Siemens zelf (inc update!)...

Een klasgenoot met ook een MT50 probeert um nu ff, dus hopen dat ie het daar wel doet (Win ME dacht ik)...

Wat voor andere proggies zijn nog te gebruiken dan? Ipv die van Siemens zelf en s25@once?

Verwijderd

Ik vind Vissie wel een goed programma, werkt wel goed

• Osiris
  • Niet online
/me *!!!!!!!!!!!!!!!

Bij die vriend van me (met ook een MT50) deed ie het wel!!!

Dus ik install alles ook nog maar eens op onze (nog niet verklote) andere PC met Win 98SE ofzow :)

Hopelijk doet ie het daar wel :D
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 19:47:
doet de kabel het niet?? hoop dat dat niet waar is, krijg er morgen ook eentje :/
Dus niet getreurt, de kabel is nix mis mee :)

Verwijderd

bij mij doet ie het ook al hoor ;)

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 12:31:
bij mij doet ie het ook al hoor ;)
Ligt gewoon aan deze fuckin' klote ***-PC! :( :P
Pagina: 1