Wil je misschien ook ff de prijs vermelden
The devil is in the details.
Verwijderd
een standaard collermaster voldoet prima!
[net te laat
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2002 15:10 . Reden: dubblepost ]
maar voor zon €50
prepare to be blown away
Een SLK800 met willekeurige 80 mm fan is ook neit verkeerd, maar wel duurder waarschijnlijk
Ga iig voor een 80 mm fan, want dan kan t wat geruislozer
so'n coolermaster heatpipe ding is ook neit verkeerd, hoor, helemaal van koper, maar der zit wel een delta-clone op, die 6000 rpm doet.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
en die kost iets van 25 euro of zo.
dat zeg je wel leuk hoor ... maar een TB 1400 is een monster, dat ding wordt loei warm en heeft goeie koeling nodig, een xp 2000+ is ongeveer hetzelfde..maar ik zou niet lager gaan qua koeling...lievers nog een beetje hoger..SilentSniper schreef op 14 september 2002 @ 15:08:
gewoon zon standaard coolermastertje uit de 7h serie.... die zijn voor 2000+
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zelf de alpha 8045T met papst fan voor 65 euro. Ietsje duurder maar 1 van de beste koeler die er te koop is! Anders zou ik voor de zalman gaan zoals vele hier ook al voorstellen
418O2 schreef op 14 september 2002 @ 16:15:
CNPS6000cu bedoel je. Dies wel goed. Maar als je cpu eerder niet zo warm was zouk ff de heatsink en fan schoonmaken en wat nieuwe koelpasta aanbrengen..
het probleem is dat het connectortje aan het moederbord soms las gaatVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 16:17:
ik he een spire en die houdt mijn tb 1400 op max 50 graden in een kast met een shit airflow
en die kost iets van 25 euro of zo.
en ik wil gaan overklocken dus ik heb zowiezo een zwaardere nodig
ik heb al zat reviews gelezen en search heb ik ook gebruikt maar nix relevants gevonden (een topic van een jaar geleden heb ik dus nix aan)Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 16:35:
lees eens een review of kijk eens in de search. Dit is een soort vraag van: Ik wil een koeler die koelt. Welke?
ik vraag alleen of mensen die er verstand van hebben mij een aantal tips willen geven
idle 47 graden en stressed 54 graden.
TB 1400 op 1501 mhz gehad 10.5 x 143 en stressed toen 59 graden.
Intel i7 2600K @ 4500Mhz / MSI GTX 980 Ti GAMING 6GB / Samsung 850 EVO 256GB Crucial M4 128GB en 256GB SSD / en nog wat rommel Mijn complete specs
niks
Verwijderd
bij een kabel-boer (zo als ik ehm graag benoem..) zijn kabeltjes te krijgen dat je hem op een voedings stekkertje aan sluit, probleem : je toeren tal wordt niet gemeten dus kan je comp er erg lastig mee gaan doen, wat je ook kan doen is de knip tang pakken, het rode en zwarte draadje door knippen en die aan zo n stekker maken (rood aan geel en zwart aan de zwarte die het dichts bij de gele zit) dan die stekker d r als nog in (met dus nog dat witte draadje er in) en het werkt allemaal vlekkenloos, afijn bij mij
Goeie koeler? De stilste die ik kon vinden die echt goed koelt is de Arctic Cooling Supersilent Pro, voor maar 27 euro bij www.exile.nl . Ikzelf gebruik nu de Volcano 9+ met omgedraaide fan en 2x casefans @ 7volt. Houd mijn Thunderbird 1200@1466 lekker op 47 graden stressed (dus met koetje
ASUS Commando | Core2Duo E6600 @ 3Ghz air-cooled | Geforce 8800GTX | Raid-0 | 4 GB DDR2-800
Maar om toch op et onderwerp in te gaan;
Thermaltake valcano 7+ (performens) ofzo, zalman(stil), je hebt ook een vegelijiking site (ben ff adres kwijt)