Ik was bezig met het gebruiken van flash in visual basic, doormiddel van het shockwaveflash component. Dit gaat erg goed, en werkt ook erg snel.. zelfs als je vrij veel van deze componenten op een scherm hebt. Nu ben ik bezig om een soort kilometertellertje in mekaar te draaien met flash. Op deze kilometerteller moet een schaalverdeling komen te staan, die bestaat uit vrij veel steepjes. Deze streepjes zet ik neer doormiddel van duplicateMovieClip. Als ik dit dan gebruik in flash, en de wijzer van de kilometerteller staat stil, dan gaat het nog steeds snel, maar als de meter moet gaan bewegen, dan wordt opeens langzamer, (terwijl de meter eigenlijk nog geneens over die movieclips komt ofzo..)
Het probleem zit em dus in de vele movieclips die ik aanmaak.
Nu is mijn vraag dus: Hoe kan ik dit oplossen zijn er andere manieren om veel kopieen te maken van eenzelfde ding, maar dat er dan geen snelheidsverlies optreed?
(heb het ook nog met attachMovie geprobeerd, maar daar werdt het niet sneller op. Ook heb ik met gewone Lijntjes geprobeerd een schaalverdeling te maken, maar dat was ook niet echt heel snel... Kortom: help
Het probleem zit em dus in de vele movieclips die ik aanmaak.
Nu is mijn vraag dus: Hoe kan ik dit oplossen zijn er andere manieren om veel kopieen te maken van eenzelfde ding, maar dat er dan geen snelheidsverlies optreed?
(heb het ook nog met attachMovie geprobeerd, maar daar werdt het niet sneller op. Ook heb ik met gewone Lijntjes geprobeerd een schaalverdeling te maken, maar dat was ook niet echt heel snel... Kortom: help