"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Een transistor doet 0 of 1 schakelen (Althans... in een CPU..
)
Zo heb ik het geleerd iig
edit:
ps. Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden, net zoals mijn antwoord misschien
ps. Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden, net zoals mijn antwoord misschien
True fact alles wat hierboven staat kloptPraeth schreef op 14 september 2002 @ 14:56:
Een transistor doet 0 of 1 schakelen (Althans... in een CPU..)
edit:
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Dus, dit kan ik vergelijken met een 'relais' ???
Of hoe schakelt die dan precies?
Of hoe schakelt die dan precies?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Simpel gezegd is een transistor gewoon een versterkertje. Je hebt NPN en PNP transistoren. Bij NPN transistoren is 't zo dat je op een van de pootjes een stroompje aanbied en deze zal dan zo'n 200x (ligt aan 't type) versterkt worden.
Een transistor bestuurd mbv een klein stroompje "Ib" een grotere stroom "Ic" of "Ie"(ligt eraan waar je de uitgang aansluit).
Alles is terug te redeneren naar 4
Zoals gezegd, domme vragen bestaan niet. Maar eenvoudige vragen bestaan wel, en daar kun je meestal wel een antwoord op vinden door even te zoeken:
De Transistor FAQ
Lees ook nog even een keer Lees dit eerst voordat je een topic opent!
De Transistor FAQ
Lees ook nog even een keer Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()