Ik weet dat er heel veel topics hierover te vinden zijn, maar ik vind nergens iets terug over de betrouwbaarheid. Daarbij heb ik specifieke vragen.
Ik heb 3 partities:
C: NTFS: 10 GB
D: NTFS: 22 GB
E: FAT32: 6 GB
C is mijn XP isntallatie. Die mag best iets kleiner. 7GB. wel NTFS.
D is al mijn zooi. Erg belangrijk. Dit moet FAT32 worden.
E wil ik 9 GB maken (3 GB can partitie C erbij) en wil ik voor Linux gaan gebruiken. Het liefst zou ik deze ook C noemen. Kan dat? Ik zie niet in waarom niet aangezien NTFS en ext3 van Linux volledig langs elkaar heen gaan.
Of krijg ik dan problemen met de benaming onder PM?
En het belangrijkste wat ik niet in de search terugvond: Hoe veilig is werken met PM7? Ik wil geen enkel risico lopen en daarbij data verliezen. Als dat risico er wel is doe ik het wel met back ups en buiten PM om.
Ik heb 3 partities:
C: NTFS: 10 GB
D: NTFS: 22 GB
E: FAT32: 6 GB
C is mijn XP isntallatie. Die mag best iets kleiner. 7GB. wel NTFS.
D is al mijn zooi. Erg belangrijk. Dit moet FAT32 worden.
E wil ik 9 GB maken (3 GB can partitie C erbij) en wil ik voor Linux gaan gebruiken. Het liefst zou ik deze ook C noemen. Kan dat? Ik zie niet in waarom niet aangezien NTFS en ext3 van Linux volledig langs elkaar heen gaan.
Of krijg ik dan problemen met de benaming onder PM?
En het belangrijkste wat ik niet in de search terugvond: Hoe veilig is werken met PM7? Ik wil geen enkel risico lopen en daarbij data verliezen. Als dat risico er wel is doe ik het wel met back ups en buiten PM om.