Geluid valt weg in Red Alert 2 (AWE64)

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:43

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik geniet al jaren van het mooie spelletje Red Alert 2.

Alleen wordt ik gek van het feit dat mijn geluid altijd op een random moment wegvalt. :(

Vroeger heb ik daar eens onderzoek naar gedaan, en het bleek toen dat dit te wijten was aan mijn geluidskaart.

Ik bezit een AWE64 GOLD.

Weet iemand misschien of er een oplossing voor dit probleem is. Ik vind het nogal dom van westwood om het probleem aan de geluidskaart zelf te wijten aangezien RA2 het enige spel is waarbij het probleem zich voordoet. :/

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

heb je de nieuwste drivers al? probeer ook eens windhoos update te runnen, die heeft ook regelmatig updates voor je geluidskaart.

Verwijderd

Heb je al nieuwere drivers geprobeerd?

ReV3rEnD: Typ eens wat langzamer ;)

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 13:36

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

het probleem is bij westwood bekend ze hebben helaas geen oplossing

2.2. Known Sound Card Issues:

Old SoundBlaster AWE 64 and AWE 32 sound card drivers can cause skipping and repeating sound that may cause your computer to run Command & Conquer: Red Alert 2 much slower than normal. If you have one of these sound cards and are experiencing these symptoms, please contact your card manufacturer for latest drivers.

Sometimes human's are...

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:43

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Het probleem is dat er geen andere drivers zijn dan diegene die standaard bij windows worden geleverd.

http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

Hier vind ik zelfs nix van drivers.

Ook die windowsupdate optie vond geen nieuwere drivers voor mijn geluidskaart.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen