Eergister kwam ik thuis uit mijn werk, en mijn 2e pc die was gecrashed. Hij stond nog wel aan, maar was bevroren. Opnieuw opgestart: na een paar minuten in windows: weer bevroren. Na opnieuw opstarten kreeg ie telkens allerlij fouten. Soms poste hij niet eens, soms geheugen error, soms halverwegen windows vaste en een andere keer alleen een lange piep.
Ik heb het geheugen vervangen, de grafische kaart vervangen. Niets hielp. Ik heb in met een ghost opstartdiskette opgestart, tijdens maken van de image bevroor het beeld ook weer. Het ligt dus niet aan windows, het geheugen en de grafische kaart. Het enige wat het naar mijn idee nog kan zijn is of het mobo of de cpu. Ik haal zo de cpu eraf en als deze er goed uitziet, moet het volgens mij het mobo zijn.
Iemand nog tips wat ik nog kan controleren?
specs zijn:
Amd duron 800
MSI k7t pro 2a (mx 6330)
geforce2mx (vervangen door s3 1mb pci)
Heb net een memtest gedaan, halverwegen was weer de boel bevroren.
Ik heb het geheugen vervangen, de grafische kaart vervangen. Niets hielp. Ik heb in met een ghost opstartdiskette opgestart, tijdens maken van de image bevroor het beeld ook weer. Het ligt dus niet aan windows, het geheugen en de grafische kaart. Het enige wat het naar mijn idee nog kan zijn is of het mobo of de cpu. Ik haal zo de cpu eraf en als deze er goed uitziet, moet het volgens mij het mobo zijn.
Iemand nog tips wat ik nog kan controleren?
specs zijn:
Amd duron 800
MSI k7t pro 2a (mx 6330)
geforce2mx (vervangen door s3 1mb pci)
Heb net een memtest gedaan, halverwegen was weer de boel bevroren.
[ Voor 0% gewijzigd door marsian op 14-09-2002 14:05 . Reden: memtest ]