Eindelijk is het dan zover 
De smiliepack voor Trillian Pro is "klaar".
Hij is gebaseerd op Trillian Pro Final met de standaard skin. Met de beta werkt het anders.
Degene die hem met een andere skin aan het werken willen hebben zullen het of zelf moeten doen, of als dat niet lukt even afwachten tot er iemand komt die het wel lukt. Emdicy heeft voor de vorige smiliepack een aantal skins aangepast
.
Hier is de versie te vinden die ook werkt met de gratis Trillian. Deze is echter niet vernieuwd, dat komt misschien ook nog.
De veranderingen ten opzichte van de vorige versie
- Installer erbij
- Animated smilies
- Geluid genormaliseerd
- Aantal nieuwe smilies
- Status icons van msn/icq
Deze smilies zitten erin.

De reden dat sommige er een beetje vreemd uitzien is dat ze animated zijn en trillian het eerste frame van de animated gif laat zien in het overzicht.
Zo zien de status icons eruit

Hoe het te installeren?
- Zorg dat Trillian pro werkend op je pc staat
- Download hier de installer
- Maak een backup voor de zekerheid
- Voer de installer uit
- Volg de instructies op (let op de map waar trillian staat)
/edit
Nieuwe installer
Andere download locatie ivm data limiet
/edit
Credits:
Kameraad: Die heeft de animated smilies verzorgt en de eerste versie van de installer.
Lunatic: Voor de aanzet van de status icons van msn/icq.
GoT en Fok!: Voor de smilies.
En natuurlijk ben ik niet verantwoordelijk als er schade onstaat aan je computer, maar dat lijkt me duidelijk
De smiliepack voor Trillian Pro is "klaar".
Hij is gebaseerd op Trillian Pro Final met de standaard skin. Met de beta werkt het anders.
Degene die hem met een andere skin aan het werken willen hebben zullen het of zelf moeten doen, of als dat niet lukt even afwachten tot er iemand komt die het wel lukt. Emdicy heeft voor de vorige smiliepack een aantal skins aangepast
Hier is de versie te vinden die ook werkt met de gratis Trillian. Deze is echter niet vernieuwd, dat komt misschien ook nog.
De veranderingen ten opzichte van de vorige versie
- Installer erbij
- Animated smilies
- Geluid genormaliseerd
- Aantal nieuwe smilies
- Status icons van msn/icq
Deze smilies zitten erin.

De reden dat sommige er een beetje vreemd uitzien is dat ze animated zijn en trillian het eerste frame van de animated gif laat zien in het overzicht.
Zo zien de status icons eruit

Hoe het te installeren?
- Zorg dat Trillian pro werkend op je pc staat
- Download hier de installer
- Maak een backup voor de zekerheid
- Voer de installer uit
- Volg de instructies op (let op de map waar trillian staat)
/edit
Nieuwe installer
Andere download locatie ivm data limiet
/edit
Credits:
Kameraad: Die heeft de animated smilies verzorgt en de eerste versie van de installer.
Lunatic: Voor de aanzet van de status icons van msn/icq.
GoT en Fok!: Voor de smilies.
En natuurlijk ben ik niet verantwoordelijk als er schade onstaat aan je computer, maar dat lijkt me duidelijk