Toon posts:

Beste Breakout variant

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voordat hier een slot op gaat: ik weet dat er makkelijk HEEL VEEL breakout varianten zijn een ook waar je ze kunt vinden. Maar dat is nou net mijn probleem... Er zijn er zo VERSCHRIKKELIJK veel...

Wat is nou de beste, mooiste, leukste, spannendste, meest configurabele maar toch ook niet al te veel van het originele idee afwijkende Breakout clone die er is?

Hij mag best wat kosten: het hoeft niet allemaal gratis!

Verwijderd

Als je denkt dat hier een slotje op gaat, waarom post je het dan?

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:21

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nochal verkeerd forum heh denk je niet

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• BruceLee
  • Laatst online: 19-01 12:21

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 14:27:
Als je denkt dat hier een slotje op gaat, waarom post je het dan?
hij hoopt dat je begrip toont en hem antwoord / tips geeft en daar ben ik t mee eens :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

waarom wil je in GODSNAAM een kloon van zo'n kutblad hebben?!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
WTF is breakout?

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Hallo!! Worden we even wakker??? Het gaat hier over het SPEL Breakout!! Je weet wel met zo'n plankje en balletje en blokjes! Helemaal niet zo'n stomme vraag, wil het zelf ook wel weten!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55
Wat doe jij op GoT?!! ;)

Breakout is dat balletje op zo'n pad moet je blokjes wegkaatsen met die bal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 14:47:
waarom wil je in GODSNAAM een kloon van zo'n kutblad hebben?!
Ik d8 ook al :D

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
http://www.freewarenetz.de/games2.htm

Ik heb er hier een paar gevonden. Een duitse site met allerlei varianten van breakout zo te zien. Allemaal freeware, dus de portemonnee kan dichtblijven. Veel plezier...

Edit:
Dat was een beetje dom... Zie opeens dat je moet betalen om te downloaden. Noem het freeware en laat mensen er voor betalen :?

Maar als je in google op de woorden: Breakout, freeware zoekt dan vind je aardig wat pagina's die wel interresant voor je zou kunnen zijn ;)

Specs

Verwijderd

whehehe, ik kon het niet laten, anyway, mijn zussie (12) koopt het altijd, en het is zon kutblad, maar daar gaat dit topic niet over.

Topicstarter, mij excuses voor mijn compleet lame en onzinnige post :)

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge, ik dacht dat Breakout op dit forum toch wel overbekend zou zijn... ;)

Het gaat inderdaad om HET spelletje. En de opmerking over het slotje plaatste ik omdat de Search op GoT alleen een op slot gezet topic bevatte (hier) omdat Breakout varianten makkelijk te vinden zijn. Dus om te voorkomen dat er om dezelfde reden een slot geplaatst zou worden zei ik het er even bij en legde ik het even uit.

Okay. Negen posts verder en nog geen 1 tip... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:13:
Tjonge, ik dacht dat Breakout op dit forum toch wel overbekend zou zijn... ;)

Het gaat inderdaad om HET spelletje. En de opmerking over het slotje plaatste ik omdat de Search op GoT alleen een op slot gezet topic bevatte (hier) omdat Breakout varianten makkelijk te vinden zijn. Dus om te voorkomen dat er om dezelfde reden een slot geplaatst zou worden zei ik het er even bij en legde ik het even uit.

Okay. Negen posts verder en nog geen 1 tip... :)
lezen! :( :P ;) Muerto geeft toch een link?! :P

Verwijderd

Topicstarter
MuErTo ChAvEz schreef op 14 september 2002 @ 15:08:
http://www.freewarenetz.de/games2.htm

Ik heb er hier een paar gevonden. Een duitse site met allerlei varianten van breakout zo te zien. Allemaal freeware, dus de portemonnee kan dichtblijven. Veel plezier...
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:14:
[...]

lezen! :( :P ;) Muerto geeft toch een link?! :P
Zucht... 8)7

Het schijnt soms erg moeilijk te zijn een bericht goed te lezen... B)

Bedankt voor de moeite en zo maar de vraag was niet WAAR ik Breakout clones kan vinden maar WELKE de BESTE, LEUKSTE etc. etc. etc. etc. is... Ik dacht dat ik het toch aardig duidelijk had geformuleerd in mijn startpost. Maar nu krijg ik dus uitgerekend van die reacties die tot een slotje lijden...

Het gaat er dus om dat er ZOVEEL zijn: teveel om uit te proberen. Dus... weet iemand welke de BESTE, LEUKSTE etc. is (of een link naar reviews), post het hier dan even. Dank u. ;)

Verwijderd

pff, als je dat wilt :{ ik bedoel, breakout lijkt me niet bepaalt een spel dat je uitgebreid gaat reviewen, ik denk toch echt dat je die link moet proberen, en gewoon blijven zoeken :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

nou arkanoid was de bste en is nog steeds de beste

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

dionakra (neej, niet daikatana) ? Is in ieder geval een van de laatste

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Timpie schreef op 14 september 2002 @ 17:10:
dionakra (neej, niet daikatana) ? Is in ieder geval een van de laatste
Die heeft m'n moeder ook tijden gespeelt :)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:09
egawalls is ook wel leuk
Speciaal voor een ega beeldscherm :P (doet het trouwens ook wel op een vga)
maar die is voor dos, dus werkt waarschijnlijk niet meer op XP

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Sponge
  • Laatst online: 20-01 18:10

Sponge

Serious Game Developer

http://www.scorpion.it/games/games4.htm

Links onder, brick blast. dit is echt van de de beste die ik ooit gezien heb.. soms draaien de "paddles" ook om, zodat je opeens aan de zijkanten moet tegenhouden e.d

Verwijderd

die link is wel lachen ,maar nog steeds niet zo goed als dx-ball die ik ooit van een democdtje af had gehaalt .
Nu onvindbaar ofcourse :(

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:43:
die link is wel lachen ,maar nog steeds niet zo goed als dx-ball die ik ooit van een democdtje af had gehaalt .
Nu onvindbaar ofcourse :(
Zo dan :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

WOHAAA!! je bent bij deze heilig verklaart _/-\o_ _/-\o_

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:33

Sagat

Is pappa x2!

Ik had er een op de c64, titel is me ontschoten, maar het was een zijwaarste break out variant, geinige powerups, vijanden die de bal opaten, je pad sloopte etc etc. Het was tevens een van de eerste spellen met een soundtrack die echt in me kop bleef zitten. Wel jammer dat het spel niet muziek en soundeffects kan combineren. Ik moet ergens nog een schrift hebben met mijn c64 titels, als ik hem vind dan geef ik het nog door. :)

doh! typvout

10 second ninja DONE

Verwijderd

Topicstarter
DX-Ball is inderdaad top! Beduidend beter dan de meeste simpele kloontjes. Dionakra ziet er goed uit, alleen... ik kom niet verder dan screenshots... Ik kan nergens (Google) een demo vinden (die vind alleen maar cheats) of een officiele site. Iemand een idee waar Dionakra te downen is?

Bedankt voor de tips!

Verwijderd

Arkanoid en Revenge of Doh (Arkanoid 2) zijn imho nog steeds de beste.

Verwijderd

Wohaa ik krijg binnenkort the packs voor dx-ball binnen :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:33

Sagat

Is pappa x2!

Sagat schreef op 15 september 2002 @ 01:19:
Ik had er een op de c64, titel is me ontschoten, maar het was een zijwaarste break out variant, geinige powerups, vijanden die de bal opaten, je pad sloopte etc etc. Het was tevens een van de eerste spellen met een soundtrack die echt in me kop bleef zitten. Wel jammer dat het spel niet muziek en soundeffects kan combineren. Ik moet ergens nog een schrift hebben met mijn c64 titels, als ik hem vind dan geef ik het nog door. :)

doh! typvout
Gevonden! :) (met dank aan het top-3 verslavende games topic)

Spel heet Krakout, zoeken op goooooogle voor meer info

edit (link verwijderd ivm abondonwarez regels)

10 second ninja DONE

Pagina: 1