Always Look On The Bright Side Of Life!
Maar echt niemand hier die weet hoe je dat doet?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
en lees gelijk ook ff hosts.sam door
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
n54 power!
www.ajax.nl = 195.121.244.198
Niet dus, staat op een contentserver van wxs...
Dit dus.
zoek dit bestand eens op en je zal waarschijnlijk daar een handmatige redirect erin zien staan
1
2
3
| Windows 95/98/Me c:\windows\hosts Windows NT/2000/XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts |
voor mac zit et in de Preferences (System folder) of is handmatig aan de TCP/IP instellingen toegevoegd (meestal heb je daar beheerder-rechten voor nodig)
voor linux staat het in /etc/
tja, nogal een 'volwassen' actie van die jongetjes op school (alhoewel de systeembeheerder wat mij betreft ook aantoont een IQ van 3.1 te hebben {windows 3.1 that is})
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Alleen heet de file in Windows iig gewoon hosts,.. zonder .txt dus.RM-rf schreef op 17 september 2002 @ 12:55:
iedere client heeft ook een lokaal hosts.txt file, deze overruled de dns-server
zoek dit bestand eens op en je zal waarschijnlijk daar een handmatige redirect erin zien staan
code:
1 2 3 Windows 95/98/Me c:\windows\hosts Windows NT/2000/XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
voor mac zit et in de Preferences (System folder) of is handmatig aan de TCP/IP instellingen toegevoegd (meestal heb je daar beheerder-rechten voor nodig)
voor linux staat het in /etc/
tja, nogal een 'volwassen' actie van die jongetjes op school (alhoewel de systeembeheerder wat mij betreft ook aantoont een IQ van 3.1 te hebben {windows 3.1 that is})
Maar misschien als je er een txt van maakt dat ie ook nog werkt ik zou hem iig gewoon alleen openen met notepad en verder niet als txt opslaan.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
op school moet je leren, en niet naar voetbal kijken
En teletubbies mag wel?Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 13:03:
waarschijnlijk is op de local dns server een a host record aangemaakt voor www.ajax.nl die het ip geeft van www.teletubbies.nl
op school moet je leren, en niet naar voetbal kijken
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Dat is idd geen voetbalVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 13:13:
zo lang www.feyenoord.nl , www.feyenoordnet.nl maar werken op elke school
daar vroeg je om
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
www.ajax.nl = 195.121.244.200 of 195.121.244.198 (volgens mijn NSLOOKUP)
Verwijderd