Toon posts:

[ATI] rma aanvraag NL hoe/wat/waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ati 32mb ddr VE kaart, built by ati kaart. Maar ik krijg allemaal artifacts onder XP, kaart is nooit overgeclocked natuurlijk.

Kan wel alle problemen opnoemen maar dat duurt veel te lang :D, storingen voor dvi aansluiting gewoon onder XP terwijl ik niets doe. Ik heb er nu een 92mm fan tegenaangezet, dat helpt een beetje. Gamen gaat al helemaal niet. Ik denk dat het ding binnenkort de geest kan gaan geven.

Ik wilde dus gebruik maken van de warranty service van ATI, maar hoe moet dit? Op www.ati.com > http://www.ati.com/online/warrantyform/ staat:

This form is designed to service Canadian and U.S. Retail customers seeking warranty service

Waar kan ik de NLse versie vinden :? En hoe zit het normaal met garantie? Worden de portokosten vergoed? Krijg ik een nieuwe kaart in de tussentijd, komen ze dat ding ophalen? 'k hoop dat jullie me kunnen helpen :|

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 13:17

boesOne

meuh

Ehm.. waar heb je hem gekocht ? Misschien daarheen sturen..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
2de hands van een user op goT, die me verzekerde dat er nog garantie op zat en de verpakking was nog sealed, maar je moet binnen 30 dagen na aankoop online registreren, nu is dat niet zo een heel groot punt, maar waar is ATI in NL??
Raar zeg dat niemand het weet hier, ik zou toch niet de enige zijn met een garantiekwestie?

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Plz heeft niemand een id ?
ik moet het namelijk ook weten :(

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Misschien de amerikaanse ATI ff mailen erover? Misschien geven hun dan een link of iets dergelijks?

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan, krijg geen reactie :/
Als er uit dit topic geen nuttige info volgt, koop ik nooit meer ATI, is toch belachelijk dat je niet eens in Nederland garantieondersteuning hebt? Alle kleine k*t merken hebben service behalve ATI, ik heb gelezen dat er in IERLAND een fabriek staat waar je die dingen naartoe kan sturen, maar

1) weet het adres niet
2) lijkt me ook niet zo fijn i.v.m. de portkosten :|

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
probeer 8er de importeur te komen via goudengids.nl
i d8 dat club 3d dat is :?
laat het ff weten

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Pagina: 1