Sinds ik win2k al een tijdje goed heb draaien was ik erg tevreden, echter nu heb ik de laatste 2 dagen dat wanneer windows opstart er een error komt met de mssg dat mijn soundkaart neit gestart kan worden en dat software gereinstalled moet worden. Ik heb dat braaf 5 keer gedaan maar het hielp niets. Pc afgesloten kaart aan geduwt, maar nog niets. Dus ben ik ff aan het nagaan wat ik allemaal de laatste tijd heb gedaan. Kheb mijn bios geflashed met een beta driver, kheb die nieuwe via drivers geinstalleeerd, nieuwe nvidia enz. Dus ik dacht nou laat ik het dan met een format proberen, en ook dat hielp niet. Nu komt het belangrijkste want basicly kwamen de problemen nadat ik me nieuwe hd erin heb geschroeft. Wat is nou het probleem want ik snap er niet zoveel meer van. Owhjah me pc was overgeklocked op multiplier 11,5 en fsb 137/34 met een amd athlon 1400. Khoop dat er een oplossing is.
Omdat je problemen pas kwamen na het bijzetten van een HDD denk ik dat je een probleem hebt met je voeding.
Even het overklokken terugzetten kan ook geen kwaad natuurlijk. Lees trouwens het sticky topic Problemen met de SBlive/Audigy (speakers,drivers) even door, misschien staat er wat over tussen.
Deze vraag past misschien beter bij de collega's van Harde waren in Audio, Video & HiFi Forum. SA -> AV dus
Even het overklokken terugzetten kan ook geen kwaad natuurlijk. Lees trouwens het sticky topic Problemen met de SBlive/Audigy (speakers,drivers) even door, misschien staat er wat over tussen.
Deze vraag past misschien beter bij de collega's van Harde waren in Audio, Video & HiFi Forum. SA -> AV dus
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)