Toon posts:

radeon 8500le lockups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb lockups bij bf 1942, ut2003 demo en ati demo's.

Bij bf1942 helpt het om de effect details op low te zetten verder heb ik van alles met de agp settings geprobeerd, fast writes disabled alle drivers geprobeerd.

Volgens mij is het een driver probleem. Weet iemand een oplossing (vooral voor bf1942 because i like the game!) Thnx en groets,

-Frank-

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Ok, die lockups kunnen komen door de drivers, maar dat is volgens mij alleen een issue voor de 9700 Pro's. Waarschijnlijk zul je je kaart iets lager moeten klokken, probeer dat anders eens. Zet je geheugen op een iets lagere frequentie, dat schijnt vaak te helpen bij LE's.

Wat je beter eerst kunt proberen is het installeren van de nieuwe drivers : de 6166 drivers

Check dan even de eerste post, daar staat ook een link naar de 98 drivers en installeer ook even het nieuwe control panel. Wellicht helpt het installeren van deze drivers, anders zul je je kaart iets moeten undeerclocken :(

offtopic:
Je kunt zo'n vraag als deze ook in Het Grote Radeon Topic plaatsen :). Daar krijg je meestal wel antwoord en kun je bekende issues bekijken en de oplossingen daarop ;)

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, maar ik kan de clocksnelheid van mijn kaart niet verminderen zonder last te krijgen van artifacts... Ik zal mijn vraag ff posten in het radeon topic