• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Topicstarter
De 64MB versie van dit apparaatje begint langzamerhand beschikbaar te worden, maar ook op mijn (vorige) werk is hij uitgesteld tot eind september, dus ik ga er van uit dat hij ook bij deze winkels wel even op zich laat wachten.

Op de website van Creative wordt helaas niet gerept over de 128MB versie, alleen maar over de 64MB versie. Op T.Net heeft een tijdje geleden een review gestaan van deze MP3-speler.

athlonkmf is overenthousiast geweest door twee topic te sluiten in verwijzing naar elkaar en zichzelf :P:
[rml][ Nomad MuVo] In Amerika al te krijgen. Hier al?[/rml]
De Nomad MuVo....Wanneer komt ie???
Verder kon ik met de alternatieve search geen topics vinden over dit apparaatje en de gewone search leverde nog minder resultaten op.

Mijn vraag is dus nu: Weet iemand of de 128MB versie binnenkort al beschikbaar is en heeft iemand deze pendrive/MP3-speler-combi al in z'n bezit? Indien het nog even duurt zal ik hem misschien toch maar online bestellen, want die uurtjes in de trein duren zooooo lang ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.americas.creative.com/images/products/466header.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 14-09-2002 13:39 . Reden: typo's verwijderd ]

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik wacht er ook nog steeds op, maar ook belangrijk is; hoeveel gaat zo'n 128 mb kosten (ff voor de duidelijkheid, nee ik wil geen ipod......)

• Scurra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Liquid: Zie de verwijzing naar t.net van Compubiter:
De Nomad MuVo kan zowel WMA als MP3 bestanden afspelen en komt in twee uitvoeringen: de 64MB versie gaat 129,99 dollar kosten, de 128MB uitvoering gaat straks voor 169,99 dollar over de toonbank

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Liquid schreef op 14 september 2002 @ 13:04:
Ik wacht er ook nog steeds op, maar ook belangrijk is; hoeveel gaat zo'n 128 mb kosten (ff voor de duidelijkheid, nee ik wil geen ipod......)
Als je het atikel op de FP mag geloven ongeveer $170,-, wat in de praktijk in Nederland neer zal komen op ongeveer €200,-. De 64MB is momenteel in de Pricewatch tussen de €137,- en €149,-. Ik hoef ook geen I-Pod, ik vind zo'n klein dingetje juist zo makkelijk. Grootste nadeel is dan natuurlijk de beperkt opslagcapiciteit in vergelijking met de I-Pod, maar daar lopen weer andere topics over: Welke Mp3 Speler kopen

Helaas heb ik geen geld voor beide :P.

Verwijderd

Ik heb vorige week www.xenon.nl gemaild of zij de 128mb versie binnenkort ook krijgen en of er al iets bekend is over de prijs, maar kheb geen antwoord gekregen. :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Compubiter schreef op 14 september 2002 @ 13:12:
Ik hoef ook geen I-Pod, ik vind zo'n klein dingetje juist zo makkelijk. Grootste nadeel is dan natuurlijk de beperkt opslagcapiciteit in vergelijking met de I-Pod

Vergeet je de geluidskwaliteit niet? Die Muvo heeft geen bassboost of andere instellingen, en zelfs zonder correcties klinkt de iPod al beter. De Muvo is lekker klein, maar het gaat wel ten koste van het vermogen en de geluidskwaliteit. Het is maar wat je belangrijker vindt: gebruiksgemak (en dat is bij de iPod ook erg goed omdat ie heel klein is) of geluidskwaliteit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:52:
Ik heb vorige week www.xenon.nl gemaild of zij de 128mb versie binnenkort ook krijgen en of er al iets bekend is over de prijs, maar kheb geen antwoord gekregen. :(
xenon is niet zo sterk in antwoord geven :)

heb mijne 2 1/2 week geleden al besteld en nogsteeds niet binnen, terwijl er een 3-5 werkdagen levertijd voor staat :(

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Exirion schreef op 14 september 2002 @ 13:56:

[...]

Vergeet je de geluidskwaliteit niet? Die Muvo heeft geen bassboost of andere instellingen, en zelfs zonder correcties klinkt de iPod al beter. De Muvo is lekker klein, maar het gaat wel ten koste van het vermogen en de geluidskwaliteit. Het is maar wat je belangrijker vindt: gebruiksgemak (en dat is bij de iPod ook erg goed omdat ie heel klein is) of geluidskwaliteit.
ik zie het zo...

als je aan 64Mb genoeg hebt, is de MuVo de beste keus voor 139 euro...

als je meer wil, kun je beter verder kijken naar een harddisk-mp3speler (want dan is 128Mb waarschijnlijk ook niet genoeg...)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Mooooody schreef op 14 september 2002 @ 14:00:
ik zie het zo...

als je aan 64Mb genoeg hebt, is de MuVo de beste keus voor 139 euro...

als je meer wil, kun je beter verder kijken naar een harddisk-mp3speler (want dan is 128Mb waarschijnlijk ook niet genoeg...)

Ik zie het zo.... die 128MB zou voor mij net genoeg kunnen zijn, en omdat ik toch al een Pendrive van 128MB wilde hebben, is dit een mooi alternatief :)

Toch zal ik ook zeker een 10GB iPod kopen omdat ik niet steeds vantevoren nummers wil hoeven uitkiezen.. Gewoon een hele verzameling erop dumpen en onderweg zie je wel wat je wilt horen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Exirion schreef op 14 september 2002 @ 13:56:
Ik heb dat keuzetopic gelezen ;). Ik ben geen muziekfreak, dus een goede bas vind ik niet enorm belangrijk (hoewel :9). Vooral het prijsverschil is voor mij enorm doorslaggevend. €387,- voor de goedkoopste I-Pod vind ik toch wel een redelijk verschil als arme student zijnde :). Verder zal ik er niet enorm veel muziek op willen zetten, 128MB is voor mij voldoende. 64MB vind ik daarentegen wel weer te weinig en daarom wil ik toch graag de 128MB variant hebben. Vooral omdat ik hem ook als pendrive wil gebruiken ;). Dus 64MB aan MP3-tjes is voldoende, maar ik wil er daarnaast ook data op kunnen zetten.
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:52:
Ik heb ook al aan m'n collega gevraagd of hij even contact op kon nemen met ons hoofdkantoor. Maar helaas na een week nog niets gehoord, dus dan toch maar via internet :).
Exirion schreef op 14 september 2002 @ 14:04:

[...]

Ik zie het zo.... die 128MB zou voor mij net genoeg kunnen zijn, en omdat ik toch al een Pendrive van 128MB wilde hebben, is dit een mooi alternatief :)
Dat zeg ik, Gamma :+
Toch zal ik ook zeker een 10GB iPod kopen omdat ik niet steeds vantevoren nummers wil hoeven uitkiezen.. Gewoon een hele verzameling erop dumpen en onderweg zie je wel wat je wilt horen.
Dat is voor mij dus weer niet enorm belangrijk. Ik weet ongeveer welke muziek ik er op wil hebben. Ik zal nooit 10GB (of 5GB) vol kunnen krijgen. Ik heb hier op m'n HD maar 163MB aan MP3. Zegt genoeg neem ik aan. Maar zoals ik al zei, m'n keuze is gemaakt (o.a. nav dat andere topic) en daar hoeft dus in dit topic niet over gediscussieerd te worden wmb :).

• Mooody

Mooody

elmoody

Compubiter schreef op 14 september 2002 @ 14:06:
[...]
€387,- voor de goedkoopste I-Pod vind ik toch wel een redelijk verschil als arme student zijnde :).
5gig kost 299 euro :) (moet je wel snel zijn)

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Mooooody schreef op 14 september 2002 @ 14:32:
5gig kost 299 euro :) (moet je wel snel zijn)
Waar? In de Pricewatch varieert de prijs van €387,- tot €550,-. Als je ergens een aanbieding hebt gezien... :7 (wordt die I-Pod toch nog interessant :))

• Mooody

Mooody

elmoody

Compubiter schreef op 14 september 2002 @ 14:35:
[...]
Waar? In de Pricewatch varieert de prijs van €387,- tot €550,-. Als je ergens een aanbieding hebt gezien... :7 (wordt die I-Pod toch nog interessant :))
http://www.mailamac.nl/dancevalley.php :)

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Je maakt het me wel weer makkelijk :(

Hoe verleidelijk ook (:9~), heb ik echt besloten niet meer dan €200,- uit te geven. Als ik hier dan nog eens €99,- bovenop doe is het weer net te veel van het goede. Zoals ik al zei vind ik de MuVo net een leuk apparaatje. Eigenlijk was ik helemaal niet van plan om MP3-speler te kopen, maar ik kwam deze toevallig tegen. Dus om nou nog meer geld uit te geven dan gepland :P.
En ik ben niet naar Dancevalley geweest :+

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik weet dat de muvo zoveel dollars kost, maar hier in Nederland is er toch altijd wel een prijsverschil met Amerika.

En vreemd hè hoe elke "*vul in een merk* mp3 speler topic veranderd in een Ipod topic ;) (daarom heb ik dit er bij gezet "ff voor de duidelijkheid, nee ik wil geen ipod......" als preventieve reply. Niet zo slim dus ;) )

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Liquid schreef op 14 september 2002 @ 15:56:
En vreemd hè hoe elke "*vul in een merk* mp3 speler topic veranderd in een Ipod topic ;) (daarom heb ik dit er bij gezet "ff voor de duidelijkheid, nee ik wil geen ipod......" als preventieve reply. Niet zo slim dus ;) )
Eens :Y). Dus mijn vragen blijven staan:
Weet iemand of de 128MB versie binnenkort al beschikbaar is en heeft iemand deze pendrive/MP3-speler-combi al in z'n bezit?
Want hier heb ik nog geen antwoord op gekregen ;).

Verwijderd

Ik heb vorige week creative hierover opgebeld. Ze zeiden daar dat het "waarschijnlijk" eind september zou worden.

Voor mij maakt het niet meer uit, want ik heb toch maar voor de diva gekozen. Net ietsje groter, maar wel goedkoper en kan ook als pendrive gebruikt worden (moet je wel het kabeltje meenemen).

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Op de FP is een review verschenen van de MuVo: Creative Labs MuVo mp3-speler review
Op de site van Tom's Hardware staat dit geschreven
a 128 MB version is marketed in the United States and may eventually reach Europe
Het zal waarschijnlijk dus nog wel een tijdje duren voordat hij hier verschijnt. Dan maar even kijken of het wellicht mogelijk is om hem vanuit Amerika te krijgen. Ik neem aan dat dat geen problemen zal opleveren wat betreft batterijen enzo :?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Compubiter schreef op 15 september 2002 @ 15:03:
Ik neem aan dat dat geen problemen zal opleveren wat betreft batterijen enzo :?

AAA batterijen kun je in de hele wereld kopen, dus die Muvo's zijn overal hetzelfde.

( offtopic: waarom moet ik bij muvo steeds aan 'mofo' denken? 8)7 )

Verwijderd

HEB HEM NU IN MIJN ZAK ZITTEN, DE 128 MB VERSIE WEL TE VERSTAAN WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BLIJEHID O+ :) :7

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12 12:22
nounou

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 17:30:
HEB HEM NU IN MIJN ZAK ZITTEN, DE 128 MB VERSIE WEL TE VERSTAAN WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BLIJEHID O+ :) :7
Kijk de datum eens van de laatste post:
Beetje overdreven + Nutteloze kick vind je ook niet?

Zie onze leuke "Not-Done Faq": Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done

[ Voor 14% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-08-2003 17:45 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

De kick een nuttige wending gevende, voor het topic definitief op slot gaat: even er op attenderen dat je alvast voor de volgende MuVo kan gaan sparen, met 128/256 MB en LCD-schermpje.

Afbeeldingslocatie: http://www.americas.creative.com/images/products/1222header.jpg

Site

Binnenkort vast ook in Nederlandse theaters te bewonderen. En daarmee zijn we terug bij de antieke openingspost, want wanneer de speler naar NL komt weten nog maar weinigen.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

En met de muvo NX kan dit topic met een gerust hart gesloten worden.

De nutteloze kick is voor eeuwig in het GOT-CV van de nutelloze kicker opgeslagen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.