@Home vernaggelt hostnames

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
sinds vandaag resolved mijn IP naar CC23725X-B.EELDE1.DR.HOME.NL ipv cc23725X.eelde1.dr.nl.home.com.......
Ten eerste, :r hoofdletters, het getuigt van weinig fatsoen om een hostname in caps te doen.... geen enkele serieuze ISP flikt zoiets...
Ten tweede, nutteloze wijziging waardoor ik weer overal (bijv. IRC) de boel moet gaan aanpassen.. @Home bedankt!
Weet iemand waar ik een mailtje heen moet doen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Er loopt hier al een draadje over. ;)

[rml][ @home] dubbele nodenaam ?[/rml]

• m-m
  • Niet online
oeps! :P
ik dacht dat dat over een nodemove ging....
maar goed, ik wou ook ff flink zeiken over het feit dat het hier in hoofdletters is gedaan, of is dat ook landelijk gebeurd?

Verwijderd

Hmm, inderdaad niet netjes.
Die ene X die je in je hostname gezet hebt helpt trouwens niet, want er is in die CC23725X serie zo te zien maar 1 host in gebruik, de rest resolvet niet :)

• m-m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 12:47:
Hmm, inderdaad niet netjes.
Die ene X die je in je hostname gezet hebt helpt trouwens niet, want er is in die CC23725X serie zo te zien maar 1 host in gebruik, de rest resolvet niet :)
mwoa boeie :P
Zal wel niet zo snel geDoSt worden

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Kijk, dat ze van .nl.home.com .home.nl maken kan ik begrijpen, aangezien @home benelux nu een zelfstandig bedrijf is wat niet afhankelijk wil zijn van @home US, van wie home.com is, maar waarom die CAPS? :{

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• m-m
  • Niet online
Moartn schreef op 14 september 2002 @ 12:53:
Kijk, dat ze van .nl.home.com .home.nl maken kan ik begrijpen, aangezien @home benelux nu een zelfstandig bedrijf is wat niet afhankelijk wil zijn van @home US, van wie home.com is, maar waarom die CAPS? :{
* m-m heeft al een mailtje richting troublesathome.nl gedaan... idd dat home.nl kan ik wel begrijpen (hoewel ze het van te voren hadden kunnen melden!) maar die caps dat kan echt niet hoor... Het is een ongeschreven regel dat die dingen gewoon in kleine letters moeten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.