Toon posts:

aopen geforce 4 ti 4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een geforce 4 ti 4200 kaart, 512 ram, windows xp.
Wanneer ik bv f1 2000 wil spelen start het spel normaal op. Wanneer ik dan coureur en circuit heb gekozen gaat hij het spel voorbereiden, echter het springt vervolgens weer terug naar bureaublad. Ik kan dus niet spelen. Moet ik iets instellen bij de videokaart of zo, of werkt dit spel niet met deze kaart.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:58
Dit heb ik dus met max payne, als hij het 2e lvl gaat laden gaat ie weer terug naar de desktop,

maarre is dit meer iets voor het "ti4200 ervaringen topic" :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Volgens mij draaide F12000 niet op WinXP!! (correct me if I'm wrong ;))

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te vermelden misschien.
Ik heb alleen de videokaart vervangen. Verder niets veranderd aan hardware en software. Hiervoor nooit problemen gehad om spel te spelen.

Verwijderd

hier doet hij het prima met een aopen 128ddr ti 4200,dmxfire 1024

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Heb je meerdere accounts in winxp?
Zoja in welke heb je F1 2000 dan geinstalled, dat kan namelijk ook nogal uitmaken.
Als je hem zelf niet heb geinstalleerd moet je ff in je registry de account rights van F1 2000 veranderen zodat elke user in kan.

Omelette du fromage!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat is je voeding?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dxta schreef op 14 september 2002 @ 13:11:
Heb je meerdere accounts in winxp?
Zoja in welke heb je F1 2000 dan geinstalled, dat kan namelijk ook nogal uitmaken.
Als je hem zelf niet heb geinstalleerd moet je ff in je registry de account rights van F1 2000 veranderen zodat elke user in kan.
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 12:36:
Vergeten te vermelden misschien.
Ik heb alleen de videokaart vervangen. Verder niets veranderd aan hardware en software. Hiervoor nooit problemen gehad om spel te spelen.
;)

Ontopic: Welke videokaart had je hier voor? Wellicht de nieuwste driver proberen vanaf www.nvidia.com (30.82 of 40.41) of kijken of er patches beschikbaar zijn op www.eagames.com ;)
Pagina: 1