• Johannn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04-2024
Onlangs heb ik mijn Napa terug gestuurd want die deed niks meer. Vervolgens kreeg ik een mail dat die naar de fabriek in China is teruggestuurd. Flink balen want het zou 4 tot 6 weken duren, maar daarnet zag ik dit mailtje wat gisteren verstuurd is:
Hallo,

Kun jij maandag even tussen 9 en 17:00 ons bellen , in verband met een PTT / POLITIE onderzoek naar je Napa speler.

H.Oostdijck
Sales MP3 CD speler

Heeft iemand enig idee waar dit op slaat? Ik heb ze al gemaild, maar zaterdag zullen ze wel geen mails behandelen.

Always Look On The Bright Side Of Life!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:55

Leejow(saait)

Blater

misschien is je player wel gejat tijdens bezorging ofzo, je hebt toch niet een Cd in de speler laten zitten he??? :D

Verwijderd

Als het icm met PTT is kun je er van uit gaan dat je speler is gejat...

• Johannn
Volgens mij zat er geen cd in nee, zou me verder ook niet veel uitmaken hoor. Of bedoel je een illegale cd? Hmm daar zal het vast niet om gaan.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Die speler ben je dus kwijt. Gewoon gejat dus.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
bij de PTT "verdwijnen" circa 3% van de pakketjes heb ik mij laten vertellen door een medewerker van de PTT. Dat is circa 30 pakketjes per dag die gejat worden door medewerkers van de PTT.....

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Johannn
Als Napa de speler heeft verzonden naar China en dan raakt die zoek, zijn ze me dan geen nieuwe verschuldigt?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Johannn schreef op 14 september 2002 @ 13:01:
Als Napa de speler heeft verzonden naar China en dan raakt die zoek, zijn ze me dan geen nieuwe verschuldigt?

Je schrijft:
Vervolgens kreeg ik een mail dat die naar de fabriek in China is teruggestuurd.
Dat betekent dat zij hem naar de fabriek hebben gestuurd, en dat valt dus onder HUN verantwoordelijkheid. Als ze 'm onverzekerd hebben verstuurd dan kan de PTT er niks aan doen en zijn ze zelf verantwoordelijk. Jij moet gewoon een nieuwe speler krijgen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Johannn
Volgens dit mailtje wel:

Hallo,

U speler is terug naar NAPA (fabriek in China) dit duurt minimaal een week of 4 tot 6.

RMA MP3 CD speler

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 10:08

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Zorg schreef op 14 september 2002 @ 12:41:
bij de PTT "verdwijnen" circa 3% van de pakketjes heb ik mij laten vertellen door een medewerker van de PTT. Dat is circa 30 pakketjes per dag die gejat worden door medewerkers van de PTT.....
Alsof TPG Post elke dag maar 1000 pakketjes behandelt :Z... Er verdwijnt inderdaad een hoop, maar dat is zeker minder dan 3%.

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

mijn vader heeft een paar keer tig video's en andere dingen via de ptt verstuurt
en er is toen heel wat verdwenen en dat was toen uitgezocht bleek dat er een paar gasten wat emm ... kwijt hadden gemaakt :( geleend zeg maar

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Moest een keer een gsm opsturen naar het panasonic repair center, zegt die vent van de TPG die hem op komt halen dat ik hem zo onherkenbaar mogelijk moet verpakken. Want als zichtbaar is dat er een GSM in het pakket zit dan is de kans er groot dat hij "zoek" raakt.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Je moet die dingen ook altijd aangetekend en verzekerd versturen.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Is hij nou gestolen tussen jouw huis en Holland Global (MP3CDSpeler.nl dus) of tussen hen en die fabriek in China?

In het tweede geval, waarom zouden ze jou daar dan een bericht van sturen?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SEFje schreef op 14 september 2002 @ 20:41:
Is hij nou gestolen tussen jouw huis en Holland Global (MP3CDSpeler.nl dus) of tussen hen en die fabriek in China?

Lijkt mij ook
Dat moeten ze intern maar regelen, als jij maar een goeie speler terug krijgt

Verwijderd

SEFje schreef op 14 september 2002 @ 20:41:

misschien als extra bevestiging voor verzekering ofzo :?

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-03 22:22
Ben wel benieuwd naar het verhaal maandag....
Zal idd wel "verdwenen" zijn.....

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:09

BaRF

bijna kerst

das kut zeg :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Kun je niet beter gewoon bellen wat er aan de hand is dan dit onzin topic opstarten ?

Verwijderd

Als iedereen dat zou doen, die hier op dit forum zou komen, dan zou gathering.tweakers.net ook geen bestaansrecht hebben :P :9 :'(

• Johannn
Tsja heb net gebeld was inderdaad gejat. In een mail naar mij was verteld dat de Napa al naar China was, maar volgende de mevrouw die ik aan de telefoon had was dat een foutje en was het niet mijn discman (korteland) maar die van iemand die kortelanden heet. Nog al toevallig als je het mij vraagt.
Maar goed er loopt nu een onderzoek. En ze zei dat ze aan mensen zouden vragen die hogerop zitten of ze me een nieuwe mogen sturen dus daar hoop ik dan maar op.

Verwijderd

Kloppen de 2 IPs van bijde emails?

Wie weet is dit wel een "zeer leuk NOT" grapje :{

Verwijderd

Johannn schreef op 16 september 2002 @ 16:27:
Tsja heb net gebeld was inderdaad gejat. In een mail naar mij was verteld dat de Napa al naar China was, maar volgende de mevrouw die ik aan de telefoon had was dat een foutje en was het niet mijn discman (korteland) maar die van iemand die kortelanden heet. Nog al toevallig als je het mij vraagt.
Maar goed er loopt nu een onderzoek. En ze zei dat ze aan mensen zouden vragen die hogerop zitten of ze me een nieuwe mogen sturen dus daar hoop ik dan maar op.
Zij zijn verantwoordelijk en moeten een vervangend apparaat opsturen of geld. Niets te vragen.... Zij MOETEN jou iets vervangends geven. Zo niet, hopen dat je ouders lid zijn van de Consumentbond. moet je zien hoe snel je dan een vervangend iets krijgt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2002 16:51 . Reden: typo ]

Verwijderd

jamez joint: ik begrijp uit johans verhaal dat de cdspeler nooit bij mp3cdspeler.nl is aangekomen, maar voor die tijd al gejat is.
Dat Johan eerst een mailtje kreeg met de mededeling dat hij verstuurd is naar China komt doordat hij verward is met een ander persoon die bijna hetzelfde heet.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Wat me opzich weer sterk lijkt; klanten zullen toch wel op klant nummer behandeld worden en niet op achternaam? Ik weet niet hoeveel klanten Mp3cdspelers.nl heeft maar ik neem aan dat het er genoeg zijn om het onhandig te maken om met achternamen te werken.
Maar als ze echt de waarheid vertellen vind ik het wel erg stom |:(

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
misschien heeft iemand je wel een mailtje verstuurd via shitzooi.nl

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
is er al meer nieuws te melden?

of is de topicstarter al weer weg

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

bij mij is ook wel eens wat gejat toen kreeg ik ook zoon mailtje
mij een zorg ze regelen maar een nieuwe klaar uit

• Johannn
Gisteren heb ik een nieuwe gehad dus ze hebben het netjes opgelost gelukkig!

Verwijderd

Is gewoon een topzaak hoor die mp3cdspeler.nl ik heb er al zoveel gekocht en nooit geen problemen en toen mijn Soul 2 jaar geleden defect ging na een half jaar kreeg ik zo een nieuwe.Zo zie je maar stuur je een defect toe en krijg je een nieuwe toegezonden toppie toch !
Pagina: 1