Toon posts:

[win 98] Nl windows grootste gedeelte in engels *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb bij een vriend windows 98 op zijn computer gezet. Het is 100% zeker een Nederlandse versie. Toch word het merendeel in het engels weergegeven?????? Hoe kan dit. En is er een mogelijkheid om dit te veranderen?

Explorer, Outlook Express en de menu opties zijn in het engels. De rest is gewoon in het nederlands?????

Weet niet of het nodig is maar.........

Pentium 2 600Mhz
een Vectra bakkie van HP geloof ik.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk heb jij Internet Explorer in het engels geinstalleerd, vandaar dat (door de nauwe integratie van IE met Windows) veel in het engels is.

offtopic:
Boel vraagtekens weggehaald uit de titel

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
de internet explorer heb ik gewoon rechtstreeks van de windows cd rom geïnstaleerd. Verder nog geen enkele update of weet ik veel wat. Is ook niet nodig op dat bakkie.

offtopic sorry van de vraagtekens >:)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je een upgrade gedaan, of een fresh install (format/deltree windows+program files)?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
fresh install

Daarom snap ik er ook zo weinig van. Heb bij taalinstellingen ook gewoon alles Nl
Heb alles trouwens alles geformat en opnieuw geïnstalleerd omdat hij meer dan 88 verschillende virussen op zijn comp had. (Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Denk het niet toch? Vooral omdat ik gewoon Heel de schijf heb geformateerd.)

BTW het is de second edetion

Verwijderd

Topicstarter
Kleine update. (zit nu namelijk achter die rare computer)

Het bureaublad is in het Nederlands
Het menu Start is in het Nederlands
Office 2000 is in het Nederlands

Bij bijvoorbeeld de map "Mijn Documenten" zijn de mapnamen gewoon in het Nederlands
Het linkervoorbeeldscherm (waarop de bestandsgrote word aangegeven enz) is ook in het Nederlands

Maar: de balk boven in beeld met de mogelijkheden zoals knippen plakken enz is in het Engels.

De bovenste taakbalk met: "Bestand" "Beeld" " Favorieten" enz enz is ook in het Engels.

Verder op het bureaublad------------ Wanneer ik bijvoorbeeld met de rechtermuisknop de pictogrammen wil schikken. Zie ik dat 3/4 in het Nederlands staat.

- pictogrammen schikken (submenu ook in Nederlands)
- pictogrammen uitlijnen (submenu ook in Nederlands)
- Vernieuwen

-------------------------------------

Maar bij (Nieuw - voor het aanmaken van een nieuwe map) staat er in een keer NEW

Ook het submenu hiervan is in het engels. Dus New Folder enz enz.

Snap er nu echt helemaal niks meer van :? :? :?

Wie kan mij helpen met dit rare probleem.........??????

Verwijderd

Topicstarter
niemand die me kan helpen? of is mijn uitleg bagger?

Mod-break:

Dit is een kick binnen 24 uur, gelieve dit niet meer te doen. Zie ook
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 14-09-2002 17:34 ]

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 08:48

amd187

Ondertitel

Ik weet niet of het wat helpt, maar als je DX8.1 engels installed op je win98SE installatie, dan worden al je knoppen in dialoog vensters engels.
Ik heb dit nu ook op een oude pc van me, alles is zo'n beetje NL behalve elke dialoog knop, zoals wilt u de computer nu opnieuw opstarten? yes en no :)
dit is volgens mij niet meer terug te draaien...
hoop dat je hier wat aan hebt
Pagina: 1