MSI Dragonwriter schrijf problemen

Pagina: 1
Acties:

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Topicstarter
Ik heb een MSI Dragonwriter 40x12x48 en heb problemen bij het schrijven van .bin files. Alhoewel, schrijven doet hij zonder problemen, maar als ik die diskies dan ga gebruiken, dan krijg ik leeserrors. Iemand een idee waar dat aan kan liggen, want het is super irritant. het ligt niet aan de .bin files, want die kan ik op een andere writer prima wegbranden.

Schrijven gaat fout zowel met fireburner als met nero ( ze gebruiken wel dezelfde ASPI.dll trouwens... )

Mijn specs:
amd2000+, 512 MB
Windows XP, Nero 5.9.9.x, fireburner 1.6

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Wellicht dat die MSI brander niet goed overweg kan met de cd's die je gebruikt.

Om een voorbeeld te noemen, een LiteON kan ook totaal niet overweg met Verbatim CD-Rs, meer error als data.
Verbatim is niet echt slecht te noemen, evenals LiteON.

Dus probeer ff een ander merk CD'je (mocht je dat nog niet gedaan hebben). :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ligt denk ik eender aan Windows XP. Heb je de OM FAQ al gelezen :?

Verwijderd

Yep, ik moet het daarmee eens zijn. Mijn Philips heeft problemen met oude Philips CD's te branden, nota bene. Nieuwe gaan prima en andere merken ook, maar het pakje CD's dat ik erbij heb gekregen en een ander pak dat ik later erbij heb gekocht gaan voor geen meter.

Vage fout, maar je hoort het gelukkig minder en minder tegenwoordig.

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Topicstarter
ok, ga ik eens proberen. Het is trouwens intern een Philips schrijver ( type weet ik niet ). Ben nu philips cdr aan het branden, ben benieuwd. Mijn MMore was een gatenkaas geworden ( gecontroleerd met cdspeed )

-update: geen problemen met branden. Nu installeren (fingers crossed)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Mmore CD's wilden in mijn Yamaha 4x en in mijn Sony 8x ook niet. Branden ging goed, maar daarna voor het grootste gedeelte onleesbaar....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Topicstarter
Gelukt! Philips cdr-80min van 2 jaar geleden brand prima, MMore van 2 maanden geleden niet. Kostte me wel 10MMore cd's om uit te vogelen :(
Maar ik ken via het werk wat mensen binnen MMore, dus maandag ff belletje plegen dat dit zo niet kan en dat het wel erg slecht is. >:) En of ze meer problemen hebben met de combo Philips-MMore. 8)

Pagina: 1