[SP] Minder "Grote" Topics

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Topicstarter
Ik krijg de indruk dat het een nieuwe policy wordt om "grote" topics te laten verdwijnen, en plaats te maken voor meerdere afzonderlijke topics.

Nu vind ik dit een beetje verwarrend omdat ik me denk te kunnen herinneren dat jullie destijds juist meer van dit soort topics wilde.

Kan iemand mij uitleggen wat nu de bedoeling is, en wanneer er nu wel of juist geen aparte topic ergens voor geopend mag worden.

owja.... sorry als deze info al ergens te vinden is, ik kon het in ieder geval nergens teruglezen.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Ik ben met een experimentje bezig met ut2k3 :)

De definitieve splitsing van SP gaat eraan komen maar het afstemmen van zaken voor die splitsing gaat erg langzaam. Afstemmen met meerdere personen is heel lastig :)

Voor UT2K3 lijkt me handig een beetje de hardware problemen te scheiden van het disussie topic over UT2K3. :)

Goed nadenken over de startpost en het mag een apart topic worden. Helaas is het benchmark topic niet echt goed opgestart maar dat word snel uitgebreid als het aan mijn ligt ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

grote topics moeten zowiezo weg, topics die in hun eentje een subforum kunnen zijn, zijn irritant.

Zie verder de link van blackd

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.