Donderdag heb ik alvast mijnes besteld
. Zijn er al bezitters van deze speler? (ik zou graag fotos zien en een "reviewtje" lezen). Hij is behoorlijk nieuw en erg goedkoop. Bij mp3cdspelers.nl kost een 128mb versie (64+64) bijv. maar 138 euro..
Verwijderd
Ik heb nergens een review kunnen vinden, misschien kun jij er wat over schrijven als je hem binnen hebt gekregen.
Staat er ergens meer info over dat ding?
Zoals bijv een fm tuner? Het design vind eigelijk niet echt geweldig. Er gaat wel smartmedia in dus dat is iig een + punt.
Zoals bijv een fm tuner? Het design vind eigelijk niet echt geweldig. Er gaat wel smartmedia in dus dat is iig een + punt.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ik vind hem er niet lelijk uitzien.. maar state of the art design is wat anders ja lol
maargoed voor die prijs!
ik zal zeker een review schrijven... + fotos ..ik denk dat ik hem maandag wel heb
alle info is hier te vinden: http://www.amaxhk.com/products/napa/pa11/pa11.htm
ik zal zeker een review schrijven... + fotos ..ik denk dat ik hem maandag wel heb
alle info is hier te vinden: http://www.amaxhk.com/products/napa/pa11/pa11.htm
Verwijderd
http://www.amaxhk.com/products/napa/pa12/pa12b.htm
Deze heeft wel een FM tuner, alleen die heb ik nog nergens te koop gezien.
Deze heeft wel een FM tuner, alleen die heb ik nog nergens te koop gezien.
Verwijderd
Een jongen van mijn school heeft hem een hele leuke speler en mooi afgewerkt en een goed geluid (lekker hard) is geen slechte koop.
Verwijderd
Haha ik heb um dus....
Was gevallen met de fiets (haast=>nat wegdek=>bladeren) zat me spelertje samen met me telefoon in me broekzak.
De hoofdtelefoonplug was helemaal van de printplaat afgerukt
Ik heb hem nu terug gelijmt en met alternatieve contactpunten en draadjes vast gesoldeerd (de oorspronkelijke contacten waren ook van de printplaat afgerukt).
Nu ik hem een week in bezit heb kan ik eindelijk weer luisteren.
Als de reparatie niet was gelukt had ik zeker weer een Napa pa-11 gekocht maar dan met een extra sm-kaartje erbij.
Ben zelf heel tevreden met het geluid en de bediening is ook in orde.
Het design is voor mij onbelangrijk omdat hij toch fulltime in me broekzak zit
(daar heb ik hem eigenlijk voor gekocht) alleen de plaats van de knopjes kan ik niet echt begrijpen.....Waarom zetten ze die dingen niet gewoon op de bovenkant en maken ze ze niet wat groter.)
Was gevallen met de fiets (haast=>nat wegdek=>bladeren) zat me spelertje samen met me telefoon in me broekzak.
De hoofdtelefoonplug was helemaal van de printplaat afgerukt
Ik heb hem nu terug gelijmt en met alternatieve contactpunten en draadjes vast gesoldeerd (de oorspronkelijke contacten waren ook van de printplaat afgerukt).
Nu ik hem een week in bezit heb kan ik eindelijk weer luisteren.
Als de reparatie niet was gelukt had ik zeker weer een Napa pa-11 gekocht maar dan met een extra sm-kaartje erbij.
Ben zelf heel tevreden met het geluid en de bediening is ook in orde.
Het design is voor mij onbelangrijk omdat hij toch fulltime in me broekzak zit
(daar heb ik hem eigenlijk voor gekocht) alleen de plaats van de knopjes kan ik niet echt begrijpen.....Waarom zetten ze die dingen niet gewoon op de bovenkant en maken ze ze niet wat groter.)
aaaaargh
de postbode bleek zaterdag aan de deur geweest zijn (sinds wanneer komen ze daarmee aan in het weekend hehe). Goed ik dus blij dat ik hem maandag op kon halen, staat er op het briefje "de volgende werkdag" doorgestreept met er bij geschreven 17 sept. na 13:00 .. waarom niet maandag?! misschien moet ik het toch maar gaan proberen of ze hem dan niet al hebben
nee #$@#(@#%)@#( ... hij kan echt morgen pas opgehaald, ligt nu nog in de wagen van de postbode ! ongeloofelijk
. Morgen avond dus meer info!
Ik wacht met smart op je menig (van de speler hehe, niet van de postbodeVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:32:
nee #$@#(@#%)@#( ... hij kan echt morgen pas opgehaald, ligt nu nog in de wagen van de postbode ! ongeloofelijk. Morgen avond dus meer info!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Ik krijg hem als het goed is ook morgenND schreef op 16 september 2002 @ 21:11:
[...]
Ik wacht met smart op je menig (van de speler hehe, niet van de postbode) Want ik ben me ook aan het interesseren in mp3 spelers
* Nd word jaloers
Kan iemand een foto maken met dat ding in zijn hand?
Verwijderd
Zal ik doen, hoe laat bezorgen ze zo'n pakketje?! Ik heb hem zondagavond besteld dus leek mij dat ie dan dinsdag zou komen...ND schreef op 16 september 2002 @ 23:12:
[...]
* Nd word jaloers
Kan iemand een foto maken met dat ding in zijn hand?
Wat voor media gaat er nou in sd/mmc?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
hoe vindt je de kwaliteit? En naar welke muziek luister je (ook niet onbelangrijk)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
smart mediaMaDLiVe schreef op 17 september 2002 @ 18:18:
Wat voor media gaat er nou in sd/mmc?
ik heb eventjes geluisterd... voice record funcie nog niet geprobeerd anyway.. ik luister vooral hiphop/rap en het geluid beviel me zeker wel.!!. de oordopjes die erbijzitten zuigen maarja.. ik zal morgen als ik hem echt gebruikt heb nog wel even wat posten
oooooooooooooooooooooooo............Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh.......... Ooooeeeehhhhhhhh... wat is ie kleinVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:09:
0e wat issie klllllein ik heb een paar kleine zeer slechte webcam shots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
is die echt zo klein? misschien heb jij wel hele grote handen!Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:09:
0e wat issie klllllein ik heb een paar kleine zeer slechte webcam shots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oh en ik heb even een programmaatje gedownload om mp3 bestanden allemaal hetzelfde volume te geven dat was wel even nodig (maar dat ligt natuurlijk aan de bestanden zelf) ook heb ik ze iets harder gemaakt dat ie zo hard kan dat je oren pijn gaan doen hehe .. kwaliteit van het geluid is bij mijn speler even goed als mijn mini discman daarvoor (met sennheiser oordopjes)
Verwijderd
Kutpostbode nog steeds niet geweest, maandag, dinsdag, woensdag...grrrrrrr
's avonds komen ze zeker niet zo'n pakketje afleveren?
's avonds komen ze zeker niet zo'n pakketje afleveren?
Verwijderd
Alkahol!k, mag ik vragen waarom je het volume van je MP3's verhoogd hebt?
Ik denk over de aanschaf van een Napa PA11, maar als het volume net zo beperkt is als van m'n Sony MiniDiscspeler, zoek ik nog even verder! Ik maak namelijk zelf wel uit of ik een gehoorbeschadiging op wil lopen
.
Ik denk over de aanschaf van een Napa PA11, maar als het volume net zo beperkt is als van m'n Sony MiniDiscspeler, zoek ik nog even verder! Ik maak namelijk zelf wel uit of ik een gehoorbeschadiging op wil lopen
Als ze nou maar dan ook een KLEIN beetje aandacht besteed hadden aan het design.. 
Mooi dingetje hoor!
lekker goedkoop.. dus ik mag niet klagen..
Maarja ik ga 'm toch niet kopen, als ik een MP3 speler koop wil ik wel iets moois hebben, deze vind ik gewoon lelijk eigenlijk..
Als ze 'm nou gewoon simpel vierkant hadden gemaakt met wat mooie knopjes erop, hoeft helemaal niet een superdesign te zijn, als het er maar strak uitziet. Dit niet dus helaas
Mooi dingetje hoor!
Maarja ik ga 'm toch niet kopen, als ik een MP3 speler koop wil ik wel iets moois hebben, deze vind ik gewoon lelijk eigenlijk..
Als ze 'm nou gewoon simpel vierkant hadden gemaakt met wat mooie knopjes erop, hoeft helemaal niet een superdesign te zijn, als het er maar strak uitziet. Dit niet dus helaas
Verwijderd
Dat ding zit toch in je broekzak man.Xtuv schreef op 18 september 2002 @ 22:44:
Als ze nou maar dan ook een KLEIN beetje aandacht besteed hadden aan het design..
Mooi dingetje hoor!lekker goedkoop.. dus ik mag niet klagen..
knopjes zijn best mooi...en hij is zo klein dat het design niet echt boeit ..
omnibus: ik denk dat die mp3s die ik er toen op had gewoon iets te zacht waren..en sommige waren te hard , ik heb ze ook maar iets gelijk getrokken ..want nu kunnen ze echt veel te hard
omnibus: ik denk dat die mp3s die ik er toen op had gewoon iets te zacht waren..en sommige waren te hard , ik heb ze ook maar iets gelijk getrokken ..want nu kunnen ze echt veel te hard
Verwijderd
ik vind het uiterlijk van deze iets minder! en de DiVa vind ik persoolijk wat mooier!
daarom heb ik zojuist deze besteld
daarom heb ik zojuist deze besteld
Ja maar dat wil niet zeggen dat ie zo lelijk moet zijn dat je 'm er amper meer uit durft te halen..
Kweenie, ik koop gewoon graag iets moois
Maargoed atm is er nog geen mp3spelertje die aan mijn eisen voldoet, ik wacht nog wel ff
(Klein, goedkoop, compact flash, veel uitbreidmogelijkheden)
Verwijderd
Mja dat is wel waar jaXtuv schreef op 19 september 2002 @ 17:54:
[...]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ie zo lelijk moet zijn dat je 'm er amper meer uit durft te halen..
Kweenie, ik koop gewoon graag iets mooisokee ik zal er geen 100en €'s extra voor neerleggen maarja. die Diva b.v. vind ik ook al mooier..
Maargoed atm is er nog geen mp3spelertje die aan mijn eisen voldoet, ik wacht nog wel ff
(Klein, goedkoop, compact flash, veel uitbreidmogelijkheden)
Verwijderd
Hoi Alkahol!K,
Nog steeds blij met de Napa PA11? Ik heb nog een laatste vraagje voor ik een beslissing neem: kun je de equalizer-instellingen zelf aanpassen en zijn er extra bass/treble instellingen mogelijk?
greetz, omnibus
Nog steeds blij met de Napa PA11? Ik heb nog een laatste vraagje voor ik een beslissing neem: kun je de equalizer-instellingen zelf aanpassen en zijn er extra bass/treble instellingen mogelijk?
greetz, omnibus
nope dat kun je zelf niet aanpassen.. opzich jammer maar niet noodzakelijk voor mij
.. 1 ding vraag ik me wel af.. (voor mensen die er ook eentje hebben) zijn die batterijen ook zo snel op bij jullie?!?! .. ik heb al 2 batterijen leeg (van GP) met 4 uur luister plezier per batterij op z'n hoogst (192kbps mp3s) .. hij hoort iets van 13 uur te kunnen
argh het komt denk ik door mijn batterijen (GP 1800mah 1.2v) er word in het boekje aangeraden om Alkaline 1.5v batterijen te gebruiken.. dat zou wel uitmaken?!
Maandag even duracel ultra ofzo kopen
en volgens mij heeft ie wel id3 tag ja
Verwijderd
Ik ga maandag ook zo'n ultra halenVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:12:
argh het komt denk ik door mijn batterijen (GP 1800mah 1.2v) er word in het boekje aangeraden om Alkaline 1.5v batterijen te gebruiken.. dat zou wel uitmaken?!
Ja heeft ie, en gvd bij mij zit er nu al een stofje onder het lcd schermpje

Niet echt duidelijk, maar ook opdat de letters steeds verspringen (bewegende tekst) vandaar dat je de letters wat wazig ziet.
Verwijderd
Ja die stofjes zijn echt irritant, zijn echter heel makkelijk te verwijderen, moet je wel dat ding openschoevenVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:36:
hehe ja ik erger me ook altijd aan van die stofjes enzo, hoe vind je de bij geleverd oordopjes?
Niet gebruikt, ik heb gelijk mijn philips oortjes gepakt
hehe okie.. ik heb mijn batterijen opgeladen en heb gister iets van anderhalf uur geluisterd in de trein en hij staat nog steeds op 3 streepjes vol gelukkig
Verwijderd
Zou je mischien een testje kunnen doen met de voice recording ?
ben je nog te verstaan als je 4 - 5 meter van het apparaat spreekt binnenshuis ?
hoe lang kun je opnemen per mb ( schatting) en is de kwaliteit nog in te stellen ?
dank voor je moeite !
ben je nog te verstaan als je 4 - 5 meter van het apparaat spreekt binnenshuis ?
hoe lang kun je opnemen per mb ( schatting) en is de kwaliteit nog in te stellen ?
dank voor je moeite !
Verwijderd
Voor het eerst dat ik dat ding nu ook gebruik, ik ben op exact 4.5meter afstand schuin van de televisie gaan staan, de boxjes zitten voorop.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:47:
Zou je mischien een testje kunnen doen met de voice recording ?
dank voor je moeite !
http://jeffp.endoria.net/upload/V0000001.WAV
edit:
tv stond niet hard
tv stond niet hard
Verwijderd
Ik ga h'm denk ik ook halen
maar dan in duitsland
ik hoop dat die het zelfde is
dit is een 64 mb versie
http://www.makromarkt.de/...%2DC1F5%2D5D601BB89CD6%7D
Greetz
maar dan in duitsland
dit is een 64 mb versie
Greetz
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:35:
Ik ga h'm denk ik ook halen
maar dan in duitsland
dit is een 64 mb versie
Ik snap het even niet die van mp3cdspeler.nl is toch ook gewoon 64MB waarom ga je dan helemaal naar duitsland
Greetz
Verwijderd
"vind ik"Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 20:28:
is wel netjes en klein maar het design is niet zo mooi vindt ik
De geluidskwaliteit is echt super en hij is erg sterk, heb hem inmiddels al een paar keer laten vallen en nog steeds speelt de pa11 vrolijk door
Verwijderd
ik heb nog een 32mb kaartje liggen dus dit is mooi sinterklaas verjaardags kadotje tegen die tijd zul je hem vast nog wel daar kunnen bestellen maybe wel goedkoper
ik ben er ook nog steed erg tevreden mee, batterij gebruik is lekker laag!!!!
en geluidskwaliteit is idd goed ook werkt het muziek er opzetten uitstekend
Verwijderd
Inderdaad ik verbaas me ook heeeeel erg over die batterijVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 12:44:
ik ben er ook nog steed erg tevreden mee, batterij gebruik is lekker laag!!!!en geluidskwaliteit is idd goed ook werkt het muziek er opzetten uitstekend
Verwijderd
ik denk dat dit inderdaad een mooi kadotje wordt voro sinterklaas is er ook een 182mb versie???
Verwijderd
192 mb, gewoone en groter geheugen kaartje erbij kopen...(grootste kaartje = 128mb)Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:45:
ik denk dat dit inderdaad een mooi kadotje wordt voro sinterklaas is er ook een 182mb versie???
Verwijderd
shit ik heb hem deze vrijdag bestelt. toen was ie nog 98 euro maar. als ik nu kijk op mp3cdpeler.nl is die nu 89. Ik heb hem nog niet binnen. Welke bedrag zal ik moeten betalen 98 of 88?
Verwijderd
mwa voor € 100 is het misschien wel redelijk
maar dan koop ik toch liever een mooie en met wat meer opties
krijg morgen Mpio DMG
krijg morgen Mpio DMG
Verwijderd
Ik voel me nu toch heel erg belazerdVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:25:
shit ik heb hem deze vrijdag bestelt. toen was ie nog 98 euro maar. als ik nu kijk op mp3cdpeler.nl is die nu 89. Ik heb hem nog niet binnen. Welke bedrag zal ik moeten betalen 98 of 88?
Verwijderd
jah want in het weekend leveren ze niet. en ik heb hem vrijdag besteld. en ze hebben prijs zaterdag of zondag verlaagd. Dus ben k wel beetje genaaid
Heb ik ook overwogen maar hij ziet er niet uit en is relatief duur.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:33:
mwa voor € 100 is het misschien wel redelijk
krijg morgen Mpio DMG
zelf krijg ik morgen mijn diva mp3 spele binnen.
€160 voor de 128MB versie. Heb gelukkig nog een CF liggen zodat ik 256MB heb.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
zie er niet uit??The Dolf schreef op 30 september 2002 @ 00:06:
[...]
Heb ik ook overwogen maar hij ziet er niet uit en is relatief duur.
zelf krijg ik morgen mijn diva mp3 spele binnen.
€160 voor de 128MB versie. Heb gelukkig nog een CF liggen zodat ik 256MB heb.
man das de mooiste mp3 speler van allemaal (op die iPod na dan)
en software is super relaxed en up en downstream ook
en gaat nog superlang mee ook op 1 AA batterij
lol, dat is net een tafelrekenmachine man
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Ik heb hem gisteren gekregen. En na er 1 dag mee gespeeld te hebben. zal ik ff een minireview maken
Uiterlijk: Hmm tja ieder zijn smaak. ik vind het uiterlijk van het apparaat niet zo heel mooi. Maar lelijk vind ik hem ook niet. In het echt ziet hij er wel veel beter uit dan op fotos.
Vormgeving: Het meest vage vind ik dat de ingang van de koptelefoon aan de zijkant zit. Is een beetje irritant als je hem in je broek stopt. Maar er is mee te leven
Display: Dit is nog een minpunt. Het display heeft geen backlight. En scrollt heel slecht. en als je de player in het licht houd is het moeilijk af te lezen wat er staat.
Koptelefoon: De koptelefoon die je er bij krijgt vind ik heel redelijk. Komt mooi en helder geluid uit. Vormgeving van de dopjes is ook wel goed. iets breder als normaal. waardoor ie wat steviger in je oor zit
Geluidskwaliteit: Kwaliteit is zeer goed te noemen vind ik voor zon klein apparaat.
conclusie: Ik raad het apparaat aan. Hij is klein licht makkelijk te gebruiken. en als belangerijkste lekker goedkoop.
Nu voor 88 euro bij mp3cdspeler.nl
Uiterlijk: Hmm tja ieder zijn smaak. ik vind het uiterlijk van het apparaat niet zo heel mooi. Maar lelijk vind ik hem ook niet. In het echt ziet hij er wel veel beter uit dan op fotos.
Vormgeving: Het meest vage vind ik dat de ingang van de koptelefoon aan de zijkant zit. Is een beetje irritant als je hem in je broek stopt. Maar er is mee te leven
Display: Dit is nog een minpunt. Het display heeft geen backlight. En scrollt heel slecht. en als je de player in het licht houd is het moeilijk af te lezen wat er staat.
Koptelefoon: De koptelefoon die je er bij krijgt vind ik heel redelijk. Komt mooi en helder geluid uit. Vormgeving van de dopjes is ook wel goed. iets breder als normaal. waardoor ie wat steviger in je oor zit
Geluidskwaliteit: Kwaliteit is zeer goed te noemen vind ik voor zon klein apparaat.
conclusie: Ik raad het apparaat aan. Hij is klein licht makkelijk te gebruiken. en als belangerijkste lekker goedkoop.
Verwijderd
Ik geef dit topic ff een kick, hoe zit het nou precies met het batterijgebruik? Is het goed te doen met GP 1800 mAh 1.2V? of is een zgn duracell ultra beter te gebruiken (en kunnen die ook in een GP Powerbank?).
Het is namelijk wel een lekker goedkoop dingetje, en niet al te groot, en ik heb nog 128 mb Smartmedia voor mijn Digicam (en nog 16)..
Het is namelijk wel een lekker goedkoop dingetje, en niet al te groot, en ik heb nog 128 mb Smartmedia voor mijn Digicam (en nog 16)..
Voor iemand anders er een koopt, lees dit even (tha_Playa zijn ervaringen na een paar dagen):Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 13:41:
Ik heb hem gisteren gekregen. En na er 1 dag mee gespeeld te hebben. zal ik ff een minireview maken
[rml][ MP3-speler kapot] Napa pa 11 gaat niet meer aan[/rml]
Verwijderd
zoals je daar kunt lezen had ik hem daar nog maar 1 dag. Toen Deed IE HET NOG!!!!!!!!!
toen had ik er geen problemen mee.
toen had ik er geen problemen mee.
Weet ik, no hard feelings! Alleen dacht ik, ik waarschuw ze even voordat ze ook een speler kopen welke vaak binnen korte tijd kapot gaat.
Er zijn nieuwe drivers van dit apparaatje. Weet iemand toevallig wat er verbeterd is? Het is nergens te vinden.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Pagina: 1