Toon posts:

Neo Geo home system

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen die er een hebben staan en er nog fanatiek op spelen ?
Vroeger heb ik er altijd al een willen hebben en ik heb er laatst eindelijk een voor een redelijke prijs kunnen kopen. Eigenlijk zijn ze niet veel goedkoper geworden, maar ik ben dus inmiddels wat ouder :)

Ik ben benieuwd of er hier ook mensen komen die er een hebben.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Nope, ik heb alleen een Neo Geo emulator met een aantal kewle games. Maar niks origineels. Dat spul was hier ontzettend moeilijk te krijgen, en de games waren peperduur. De Neo Geo is eigenlijk ook het meest geschikt voor in de arcades. Alle spellen zijn daar ook op gemaakt.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Woei, retrogaming :+

Het oudste wat ik hier heb staan is een SNES (NES allang verkocht, heb ik later ook spijt van gehad), en de enige reden dat ik die nog heb is Secret of Mana. De SNES heeft geen bewegende onderdelen dus slijt ook niet, zodat ik later aan mijn kleinkinderen kan laten zien hoe het in mijn generatie aan toe ging :+

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
SONiCB00M schreef op 14 september 2002 @ 10:50:
Woei, retrogaming :+

Het oudste wat ik hier heb staan is een SNES (NES allang verkocht, heb ik later ook spijt van gehad), en de enige reden dat ik die nog heb is Secret of Mana. De SNES heeft geen bewegende onderdelen dus slijt ook niet, zodat ik later aan mijn kleinkinderen kan laten zien hoe het in mijn generatie aan toe ging :+
Zo retro is de Neo Geo eigenlijk niet eens. Hij mag dan wel voor het eerst uitgebracht zijn in 1990, maar er worden geloof ik nu nog steeds games voor gemaakt. Nu is 't wel zo dat de Neo Geo vandaag de dag aardig dood is, maar 2/3 jaar geleden kwamen er nog volop games voor uit.

Verwijderd

Neo geo cartrigdes ROCKED! Super duur dat spul zeg... maar dan had je ook wat. Vooral de 2d fighting games waren super! Helaas weggedaan voor een Neo Geo CD wat een stuk minder leuk begon te worden..

Verwijderd

Ik wilde een tijdje geleden een AES Homesystem kopen, maar sloeg achterover van de prijzen. er zijn op dit moment trouwens spellen voor te koop bij lik-sang.

Toen heb ik toch maar een MVS Arcade Board gekocht. precies dezelfde spellen, maar nu kan ik ze op een speelkast spelen. koste me alles bij elkaar 500 guldens, exclusief spellen.

heeft er iemand nog spellen te koop voor de MVS? ik zoek Metal Slug 1 en 2 nog.
Pagina: 1