Kan iemand mij vertellen hoe ik Brazil render system aan de praat krijg in 3dsmax5 ? op die splutterfish site staat dat het wel werkt met 3dsmax5 maar er zijn geen files?! aleen voor 3dsmax3 en 4 ? nu d8 ik ik download die van 4 en volg de instructies... maar dan moet ik zon snelkoppeling maken met -p brazil erachter als ik dan die snelkoppeling stat start ie idd op maar dan zou ik bij het render menu- custem renders brzil moeten kunnen selecteren maar die staat er dus niet bij
aleen UVW render ofsow...
kan iemand mij hiermee helpen? BVD!
ok wazige shit: de snelkopeling waar ik NIET -p brzil achter heb gezet gebruikt brazil.. OOOOOW -p = -plugin natuurlijk...
maargoed.. nieuwe probleempje als ik dat depth of field doe dan duurt het echt veel telang voordat ie zon hokje rendert.. heb ik soms ergens 10x AAS aangezet? :P:P ik zit aan al die setting.. zo ja.. waar kan ik dat weer terug zetten? zo niet is dat dan zo moeilijk om te berkenen ?
kan iemand mij hiermee helpen? BVD!
ok wazige shit: de snelkopeling waar ik NIET -p brzil achter heb gezet gebruikt brazil.. OOOOOW -p = -plugin natuurlijk...
maargoed.. nieuwe probleempje als ik dat depth of field doe dan duurt het echt veel telang voordat ie zon hokje rendert.. heb ik soms ergens 10x AAS aangezet? :P:P ik zit aan al die setting.. zo ja.. waar kan ik dat weer terug zetten? zo niet is dat dan zo moeilijk om te berkenen ?