Hmm.. griz weekendje weg... laten we hopen dat het deze keer wel goed blijft gaan tijdens zijn afwezigheid Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Verwijderd
Lekkere 2e plaats idd voor Switch
En dat voornamelijk door onze DJKlungel die gisteren zelfs meer candidates opstuurde dan ikzelf. En daardoor ben ik dus 'slechts' 2e

En dat voornamelijk door onze DJKlungel die gisteren zelfs meer candidates opstuurde dan ikzelf. En daardoor ben ik dus 'slechts' 2e
Nog maar 5 nachtjes slapuh 
staan we toch nog op No.1 daily.. sorry Switch
En idd top 3 binnen de 100 punten
Oeps..Mark83 schreef op 13 september 2002 @ 22:36:
Het word vandaag nog spannend voor de eerste plaats.... zijn we niet gewend meer
...zullen waarschijnlijk weer uns 3 binnen 100 punten zijn
En idd top 3 binnen de 100 punten
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Seen today's stats, anyone? 
Alleen het gat is nu 7k naar DPRGI_Alfredo
Denk dat we Giofort eerder inhalen dan Alfredo, gezien hun outputs....en tussendoor zullen we wel ff naar ECCp gaan, want anders wordt vriend ColdFusion dalijk boos
(zie ECCP hitparade)
Alleen het gat is nu 7k naar DPRGI_Alfredo

Denk dat we Giofort eerder inhalen dan Alfredo, gezien hun outputs....en tussendoor zullen we wel ff naar ECCp gaan, want anders wordt vriend ColdFusion dalijk boos
*lol* ach...TCF heeft zelf ook nog 15Ghz op D2ol. ook goed voor ehhhh 1500 ecxtra ECCP puten ?
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Zodra ons doel hier bereikt is zal daar wel wat van naar eccp gaan. Doel: DPC #1 en iig even op #1 WW hebben gestaan.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik ben ook teruggegaan naar eccp. Daar gaat het nu slecht. Maar als het hier mis dreigt te gaan kom ik zeker terug!
Ik blijf gewoon trouw op D2OL zitten
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
whieeeeeeee bijna feestjuh hier
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hmmz, weet iemand wat over het terugdringen van het geheugengebruik van de client ? Wat 54 mb is wat veel, als je een Distributed.net client gewend bent.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
Yep, da's best ff een klap. Gelukkig is geheugen niet duur tegenwoordigLord of the Pentium schreef op 15 september 2002 @ 00:21:
Hmmz, weet iemand wat over het terugdringen van het geheugengebruik van de client ? Wat 54 mb is wat veel, als je een Distributed.net client gewend bent.

Maarreh daar had iedereen last van, het is maar of je het er voor over hebt of niet
Terugdringen is niet mogelijk jammer genoeg
Zelf zal ik er niet zo mee zitten, ik zet er wel een reepje geheugen bij. Maar als je het op andermans computer wil installen dan is dat toch niet helemaal fair. Ik bedoel veel pc's met 128mb ram worden er gewoon onbruikbaar door.Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 11:37:
[...]
Yep, da's best ff een klap. Gelukkig is geheugen niet duur tegenwoordig
Maarreh daar had iedereen last van, het is maar of je het er voor over hebt of niet
Terugdringen is niet mogelijk jammer genoeg
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Pagina: 1