Check deze muis:

Specs:
8000Hz
4.5 MegaPix
1 m/s
Ik denk dat dit DE ultieme game-mouse wordt!

Specs:
8000Hz
4.5 MegaPix
1 m/s
Ik denk dat dit DE ultieme game-mouse wordt!

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Die muis is veel te groot, en er zit trouwens 1 exrta knop op (iets onder het wieltje).random schreef op 14 september 2002 @ 11:00:
Als dit de game muis wordt, dan mis ik nog wel extra knoppen.., ik heb nu een Intellimouse, en ik gebruik de extra 2 knoppen op de zijkant heel veel in spellen.
Rebels schreef op 14 september 2002 @ 11:40:
Samen met het nieuwste keybord
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Die is pikzwart ja en bijna nog nergens tekoopPollewob schreef op 14 september 2002 @ 12:19:
Jah.. dat is de nieuwe Navigator SE uitvoering.. en zo te zien is deze wel echt zwart ipv dat blauw/zwartige () van de draadloze
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja klopt, kleine partij en dan de komende 5 weken niet leverbaar,
Rebels schreef op 14 september 2002 @ 12:34:
MX700 muis aan!
Rebels schreef op 14 september 2002 @ 12:38:
Mij lijkt een draadloos toetsenbord toch niet alles, dat draadje boeit me echt niet
en voor gamen heb ik het idee dat dat echt met een draadmuis het beste gaat
Verwijderd
als logitech nou eens een docking station er bij bedenkt voor je muisExirion schreef op 14 september 2002 @ 12:44:
[...]
Ach, die batterijen gaan bij de meeste mensen op z'n minst een half jaar mee. Dan heb ik net zo lief een wireless keyboard.
Hoe wireless opticals werken weet ik niet, maar ik hoor inderdaad dat ze wat lastiger zijn dan wired modellen. Ik heb deze maand precies 3 jaar een MS Intellimouse Explorer en voor een ander systeem een Logitech Optical OEM. Allebei prima muizenMaar die MX700 lijkt me net als de MX500 een erg lekkere muis.
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:08:
als logitech nou eens een docking station er bij bedenkt voor je muis
Daar gaat het helemaal niet om.... Verdiep je eerst eens in de werking van zo'n muis voordat je zoiets zegt.mycosis schreef op 19 september 2002 @ 18:15:
Net alsof je 8000Hz kan halen met een draadloze muis...
Verwijderd
Kost wel veel meer stroom dan 2000hz ....Exirion schreef op 19 september 2002 @ 18:22:
[...]
Daar gaat het helemaal niet om.... Verdiep je eerst eens in de werking van zo'n muis voordat je zoiets zegt.
Hij tast 8000 keer per seconde het oppervlak waar ie overheen beweegt en bepaalt aan de hand daarvan z'n positie. Hoe vaker ie dat doet, hoe nauwkeuriger hele snelle bewegingen waargenomen kunnen worden. Het heeft niks te maken met de communicatie tussen muis en PC.
De techniek staat niet stil. Die chips voor die muizen worden steeds zuiniger.Black_Adder schreef op 20 september 2002 @ 13:23:
Kost wel veel meer stroom dan 2000hz ....
Wil jij beweren dat je verzender van je draadloze muis 8000x per seconde informatie doorstuurd naar je ontvanger?!?Exirion schreef op 19 september 2002 @ 18:22:
[...]
Daar gaat het helemaal niet om.... Verdiep je eerst eens in de werking van zo'n muis voordat je zoiets zegt.
Hij tast 8000 keer per seconde het oppervlak waar ie overheen beweegt en bepaalt aan de hand daarvan z'n positie. Hoe vaker ie dat doet, hoe nauwkeuriger hele snelle bewegingen waargenomen kunnen worden. Het heeft niks te maken met de communicatie tussen muis en PC.
Beter lezen... dat staat toch nergensmycosis schreef op 24 september 2002 @ 00:57:
Wil jij beweren dat je verzender van je draadloze muis 8000x per seconde informatie doorstuurd naar je ontvanger?!?