Logitech MX 300

Pagina: 1
Acties:

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04-2025

mycosis

--------------

Topicstarter
Check deze muis:

Afbeeldingslocatie: http://www.arktiscards.de/arktissoftware/shop/covershots/MX300.jpg

Specs:

8000Hz
4.5 MegaPix
1 m/s

Ik denk dat dit DE ultieme game-mouse wordt!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ermz...
gaaf voor je... :?

maarem wat wil je met dit topic :?

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 20:54

random

Lost his marbles

Als dit de game muis wordt, dan mis ik nog wel extra knoppen.., ik heb nu een Intellimouse, en ik gebruik de extra 2 knoppen op de zijkant heel veel in spellen.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

• mycosis

mycosis

--------------

Topicstarter
random schreef op 14 september 2002 @ 11:00:
Als dit de game muis wordt, dan mis ik nog wel extra knoppen.., ik heb nu een Intellimouse, en ik gebruik de extra 2 knoppen op de zijkant heel veel in spellen.
Die muis is veel te groot, en er zit trouwens 1 exrta knop op (iets onder het wieltje).

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik heb hem puur voor het gamen en werkt idd ideaal! :D
Samen met het nieuwste keybord

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/desktop.jpg

Verwijderd

Ik weet dus niks van muizen. maar is deze zelfs beter dan de dual optical?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Rebels schreef op 14 september 2002 @ 11:40:
Samen met het nieuwste keybord

En ik maar denken dat dat bord alleen wireless in combinatie met een muis te krijgen is? Maar dus ook met een draadje :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jah.. dat is de nieuwe Navigator SE uitvoering.. en zo te zien is deze wel echt zwart ipv dat blauw/zwartige ( :r ) van de draadloze :)

• Rebels

Rebels

watev?!

Pollewob schreef op 14 september 2002 @ 12:19:
Jah.. dat is de nieuwe Navigator SE uitvoering.. en zo te zien is deze wel echt zwart ipv dat blauw/zwartige ( :r ) van de draadloze :)
Die is pikzwart ja en bijna nog nergens tekoop :P

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Rebels schreef op 14 september 2002 @ 12:29:
Die is pikzwart ja en bijna nog nergens tekoop :P

MyCom heeft 'm voor 45 euro zie ik net.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Rebels

Rebels

watev?!

Exirion schreef op 14 september 2002 @ 12:30:

[...]

MyCom heeft 'm voor 45 euro zie ik net.
Ja klopt, kleine partij en dan de komende 5 weken niet leverbaar,
* Rebels verkoopt ze ook en heeft onlangs met Logitech vertegenwoordiger gebabbeld

• Rebels

Rebels

watev?!

Er komt ook een MX500 en een MX700 muis aan!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb overwogen om die Optical Wireless Desktop te kopen en dan los een MX700 muis erbij, maar da's wel zonde voor het geld. Ik hoop dat ze met een nieuwe Wireless Optical Desktop komen die die MX700 met dat SE keyboard (wireless) heeft :Y)

• Rebels

Rebels

watev?!

Mij lijkt een draadloos toetsenbord toch niet alles, dat draadje boeit me echt niet

en voor gamen heb ik het idee dat dat echt met een draadmuis het beste gaat :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Rebels schreef op 14 september 2002 @ 12:38:
Mij lijkt een draadloos toetsenbord toch niet alles, dat draadje boeit me echt niet

en voor gamen heb ik het idee dat dat echt met een draadmuis het beste gaat :)

Ach, die batterijen gaan bij de meeste mensen op z'n minst een half jaar mee. Dan heb ik net zo lief een wireless keyboard.

Hoe wireless opticals werken weet ik niet, maar ik hoor inderdaad dat ze wat lastiger zijn dan wired modellen. Ik heb deze maand precies 3 jaar een MS Intellimouse Explorer en voor een ander systeem een Logitech Optical OEM. Allebei prima muizen :) Maar die MX700 lijkt me net als de MX500 een erg lekkere muis.

Verwijderd

Exirion schreef op 14 september 2002 @ 12:44:

[...]

Ach, die batterijen gaan bij de meeste mensen op z'n minst een half jaar mee. Dan heb ik net zo lief een wireless keyboard.

Hoe wireless opticals werken weet ik niet, maar ik hoor inderdaad dat ze wat lastiger zijn dan wired modellen. Ik heb deze maand precies 3 jaar een MS Intellimouse Explorer en voor een ander systeem een Logitech Optical OEM. Allebei prima muizen :) Maar die MX700 lijkt me net als de MX500 een erg lekkere muis.
als logitech nou eens een docking station er bij bedenkt voor je muis

en een adaptor ingang op je tikplank :) kan je door tikken als je accu leeg is

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:08:
als logitech nou eens een docking station er bij bedenkt voor je muis

De MX700 heeft een dockingstation.

Verwijderd

Exirion schreef op 14 september 2002 @ 13:09:

[...]

De MX700 heeft een dockingstation.
en die andere dus niet :?

/me heb ff geen zin om naar logitech.com te huppelen

• mycosis

mycosis

--------------

Topicstarter
Net alsof je 8000Hz kan halen met een draadloze muis...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

mycosis schreef op 19 september 2002 @ 18:15:
Net alsof je 8000Hz kan halen met een draadloze muis...
Daar gaat het helemaal niet om.... Verdiep je eerst eens in de werking van zo'n muis voordat je zoiets zegt.

Hij tast 8000 keer per seconde het oppervlak waar ie overheen beweegt en bepaalt aan de hand daarvan z'n positie. Hoe vaker ie dat doet, hoe nauwkeuriger hele snelle bewegingen waargenomen kunnen worden. Het heeft niks te maken met de communicatie tussen muis en PC.

Verwijderd

dat keyboardje hebben wij vandaag ook gehad gratis van buyonline (heel verhaal)

ze zijn alleen wit, maar echt superhandig en lekker typen, vooral de scroll vindt ik zeer handig

de wit+blauw uitvoering kost 30 pleuros bij buy online :)

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
De MX500 en MX700 zien er kwa design niet echt all that uit vind ik .
Nogal een rare vorm , maar dat vonden de mensen ook van de Dual Optical dus misschien valt het wel mee .

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Exirion schreef op 19 september 2002 @ 18:22:
[...]

Daar gaat het helemaal niet om.... Verdiep je eerst eens in de werking van zo'n muis voordat je zoiets zegt.

Hij tast 8000 keer per seconde het oppervlak waar ie overheen beweegt en bepaalt aan de hand daarvan z'n positie. Hoe vaker ie dat doet, hoe nauwkeuriger hele snelle bewegingen waargenomen kunnen worden. Het heeft niks te maken met de communicatie tussen muis en PC.
Kost wel veel meer stroom dan 2000hz ....

Dus helemaal ongelijk heeft hij niet. Bij een draadloze muis gaat het meer om het lang meegaan van een batterij, dan een gaming muis maken die draadloos is is onzin.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:41
Lijkt me niks die MX300, 2 knoppen (3 als je dat wheel meetelt) kan ik echt niet meer mee werken. Vind die forward/back knop onder windows echt ideaal op mijn Intelli Explorer. Die MX300 vind ik ook meer een opgevoerd model van hun standaard huis/tuin en keuken muisje wat je toen voor iets van 50 gulden kon kopen. Die MX500 lijkt me veel intressanter, ook nog een beetje ergonomisch vormgegeven ten minste (voor rechts handigen dan :)) en die 2 extra knoppen zitten daar wel op:

Afbeeldingslocatie: http://q3peek.strikenet.com/mouse/mx500.jpg

Flickr | Lego collectie

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Black_Adder schreef op 20 september 2002 @ 13:23:
Kost wel veel meer stroom dan 2000hz ....
De techniek staat niet stil. Die chips voor die muizen worden steeds zuiniger.

• mycosis

mycosis

--------------

Topicstarter
Exirion schreef op 19 september 2002 @ 18:22:
[...]

Wil jij beweren dat je verzender van je draadloze muis 8000x per seconde informatie doorstuurd naar je ontvanger?!? :+

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

mycosis schreef op 24 september 2002 @ 00:57:
Wil jij beweren dat je verzender van je draadloze muis 8000x per seconde informatie doorstuurd naar je ontvanger?!? :+
Beter lezen... dat staat toch nergens :{

Als jij hele snelle bewegingen maakt, dan kan die muis dat wel registreren en 1 keer in de zoveel seconde de juiste positite doorgeven. Dat heeft dus echt geen FUCK te maken met de communicatie frequentie tussen muis en ontvanger.

Het gaat gewoon om een correct registratie van snelle bewegingen, en dat hangt af van de scan frequentie.

Pagina: 1