Palmtop alleen om te typen... (dus zonder email shit enzo)

Pagina: 1
Acties:

• supermidget
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik wil in tegenstelling tot andere topicstarters een palmtop met zo min mogelijk overdreven functies. Namelijk: Alleen een kladblok.

Ik wil kunnen typen, veel typen, zonder opmaak; net als kladblok en het dan snel via usb bijvoorbeeld kunnen versturen naar mijn pc'tje.. er hoeft geen klokje, agenda, kalender, email enzo op te zitten.

Ik wil dus ook zo goedkoop mogelijk uit zijn... welke palmtops(heet 't dan nog zo?) kan ik kopen?

[ Voor 0% gewijzigd door supermidget op 14-09-2002 01:34 . Reden: typo ]

Verwijderd

dus je wilt een toetsenbord erop hebben? En USB? Ik denk niet dat je iets vind wat goedkoop is eigenlijk

• supermidget
  • Niet online
toetsenbord idd, maar aangezien het om hele kleine files gaat is usb niet echt nodig eigenlijk... "zie maar eens 1 mb vol te typen in notepad" :) maar een toetsenbord op zich in een palmtop is al duur?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

dan kun je beter een Psion kopen...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 23:34
bij de kijkshop hadden ze laatst een daVinci in de aanbieding, met toetsenbord en verder weinig functies, dacht alleen agenda, calc, contactlist en notepad

niet zo duur ook

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je kan voor de PSion 5MX (Ericsson MC 218) gaan. Of voor deze psion kloon.

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS67652m.gif
http://www.kijkshop.nl/on...?bFirst=%2D1&iIndexPage=1

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Psion zou dan inderdaad wel een goeie keus zijn, kun je zelfs nog wel een 2e hands series 3 kopen (alhoewel de 5mx natuurljik wel mooier is)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Die Osaris is maar 139 euro en nog nieuw ook. Hij is ook wat groter dan de andere Psions, dus typt waarschijnlijk ook wat beter.

Ikzelf heb een MC218, zo'n klein toetsenbordje lijkt wel lastig maar het valt ongelofelijk mee.

[ Voor 0% gewijzigd door Johnny op 14-09-2002 13:19 . Reden: URL gefixt ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 24-02 10:43
ik heb die osaris ook, en dat is een best leuk ding hoor
Pagina: 1