@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Verwijderd
Ik heb geen idee of dit al langer zo is , maar bij mij is het vanaf ongeveer 1 uur terug dat ik maar 1 host kan gebruiken :f en dat is de .home.nl
de eerste nodenaam ( home.com ) ben ik gewoon kwijt , hierdoor ben ik op IRC bij botnets mn +o / +n flag kwijt . en op een server mn adminlogin ook , omdat mn host niet klopt.
ook is de nieuwe host geheel gespeld in CAPS bij mij , weet niet of dat daar ook is ?
maar als iemand weet hoe ik terug kan naar mn 'oude' host ( nb.nl.home.com ) zou ik daar erg dankbaar voor zijn
de eerste nodenaam ( home.com ) ben ik gewoon kwijt , hierdoor ben ik op IRC bij botnets mn +o / +n flag kwijt . en op een server mn adminlogin ook , omdat mn host niet klopt.
ook is de nieuwe host geheel gespeld in CAPS bij mij , weet niet of dat daar ook is ?
maar als iemand weet hoe ik terug kan naar mn 'oude' host ( nb.nl.home.com ) zou ik daar erg dankbaar voor zijn
"statisch instelen
die nb.nl.home.com doet het gewoon nog...
:0 maar ik weet niet voor hoelang
die nb.nl.home.com doet het gewoon nog...
:0 maar ik weet niet voor hoelang
what?
Verwijderd
groningen meldt zich ook sjizofreen
hier dus ook een dubbele vermelding zowel met .nl als .com; ook hier is de nieuwe benaming in caps
ziet er naar uit dat @home met landelijke omnaam-aktie bezig is?
hier dus ook een dubbele vermelding zowel met .nl als .com; ook hier is de nieuwe benaming in caps
Ik wil niet erg n00b-achtig doen
, maar hoe kan ik dit checken? 
Bij IRC hebbik nog gewoon mijn .com , is dan alles nog koek en ei?
Bij IRC hebbik nog gewoon mijn .com , is dan alles nog koek en ei?
Verwijderd
nslookup <jouw-ip> zal het wel zijn onder Billy's OS. In een Linux kun je host gebruiken, dig en nslookup.
heb hier (ook groningen) alleen de .nl vermelding en dus ook in caps.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:25:
groningen meldt zich ook sjizofreen
ik zou niet weten wanneer ze dat verandert hebben.
denk na de nodemove 2 maand geleden
Verwijderd
Ik heb het een aantal maanden (4?) geleden al gezien in Hoogezand. Toen was er hier in Groningen nog geen sprake van. Volgens mij is het redelijk recent veranderd.
jep denk ook dat het recent is veranderd.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 16:27:
Ik heb het een aantal maanden (4?) geleden al gezien in Hoogezand. Toen was er hier in Groningen nog geen sprake van. Volgens mij is het redelijk recent veranderd.
tenminste toen ik voor het laatst keek naar mijn hostnaam. was het nog .com
als ik op www.internetten.nl kijk bij de snelheids testen, dan zie ik dat alle testen van @home die gistergedaan zijn in de stad groningen nog home.com hadden
en alle testen van vandaag dus home.nl hebben.
denk dus dat ze in elk geval in groningen. vannacht de boel hebben omgezet
nu nog steeds.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:29:
Die van mij is al een aantal maanden zo;
cpXXXXX-a.mill1.lb.nl.home.com
denk dat hij dan binnenkort wordt verandert.
heb al gezien dat vele mensen nu een .nl adres hebben
ZIET ER IDD
uit...
zou een mailactie nut hebben
ik heb dan wel geen @home...maar die joins op irc IN CAPS ALLEMAAL zien er bestwel ranzig uit
zou een mailactie nut hebben
ik heb dan wel geen @home...maar die joins op irc IN CAPS ALLEMAAL zien er bestwel ranzig uit
Ik zie dat ik ook omgenummerd omgenaamd ben ...
Dat met die caps is inderdaad lelijk en raar.
Hier in Venlo (LB) kun je gelukkig nog wel de .com gebruiken. Maar hoe lang ze dat houden?
Dat met die caps is inderdaad lelijk en raar.
Hier in Venlo (LB) kun je gelukkig nog wel de .com gebruiken. Maar hoe lang ze dat houden?
.com kan ik dus ook gebruiken, evenals .NL
echter maakt het niet uit of je het in CAPS schrijft of niet.
URL is niet hoofdletter gevoelig namelijk.
Cutebritney: wrom title change ? Hostnames worden namelijk niet veranderd....
ik blijf cp143137-a heten alleen mijn node naam veranderd
echter maakt het niet uit of je het in CAPS schrijft of niet.
URL is niet hoofdletter gevoelig namelijk.
Cutebritney: wrom title change ? Hostnames worden namelijk niet veranderd....
ik blijf cp143137-a heten alleen mijn node naam veranderd
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Pagina: 1