Toon posts:

PCI_INT lijn op de p4b266, welke is dat ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok, weet iemand welk pci slot op de asus p4b266 een eigen irq lijn heeft ?

In het boekje staat een schema maar dat boekje ben ik kwijt :( ,, daar stond een schema in over dit, dat ik echter nooit snapte maar goed.

Ik moet dit weten omdat ik een nieuwe soundcard heb die dit nodig heeft anders krijg ik allerlei clickjes en popjes en daar hebben we geen zin in :) .

Alvastie bedankido

Edit// ik heb de manual gevonden op het net en zal zo het plaatje hier posten dan kunnen jullie kijken welke het is //edit

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:09

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Via koekel is dat boekje in ieder geval zo gevonden!

edit:
Ok, reply was te traag 8)7

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.denieuwemuziekschool.nl/xenodasouljah/p4b266irq.gif

welke heeft nou een eigen irq welk pci slot ? ze zien er allemaal shared of used uit :?

Verwijderd

Topicstarter
*schop* niemand ?

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Als ik er zo naar kijk zou ik zeggen dat PCI slot 2 een eigen interruptleiding heeft; niks is geshared en in dezelfde kolom (G) staat ook geen enkel ander device/slot vermeld. Ik vind deze tabel trouwens erg onduidelijk, waar staan A t/m G eigenlijk voor? Niet voor de interrupt leidingen want daar zijn er maar vier vrije van (nr 5, 9, 10 en 11, vandaar INTA# t/m INTD#).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op 15 september 2002 @ 15:50:
Als ik er zo naar kijk zou ik zeggen dat PCI slot 2 een eigen interruptleiding heeft; niks is geshared en in dezelfde kolom (G) staat ook geen enkel ander device/slot vermeld. Ik vind deze tabel trouwens erg onduidelijk, waar staan A t/m G eigenlijk voor? Niet voor de interrupt leidingen want daar zijn er maar vier vrije van (nr 5, 9, 10 en 11, vandaar INTA# t/m INTD#).
Ik weet niet waar die voor staan, daar zegt het boekje helemaal niks over.
idd het is erg onduidelijk daarom kom ik er ook niet uit
btw ik heb een apic bios zegt dat iets ?

Ik heb hem nu ook in slot 2 (in slot 3 werkt de hele kaart niet) zitten maar heb wel enkele problemen : (Pro Audio)Probleem met RME-Digi 96/8 pst

Inmiddels heb ik RME zelf ook gemaild

edit// ik heb de onboard sound uit staan en lan heb ik niet onboard //edit
Pagina: 1